نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

انتقال سند ملکی در ترکیه و نمونه TAPU تاپوی خانه برای خرید ملک

خرید خانه در ترکیه افرادی که تمایل به خرید ملک در ترکیه - - دارند باید تابعیت یکی از کشورهای مجاز به خرید اراضی را داشته باشند. برای گرفتن اقامت ترکیه نیاز است تا هر فرد فرمهای موجود در اداره مهاجرت را پر کند و سیستم اداره مهاجرت به صورت خودکار هزینه اقامت را محاسبه میکند. در صورت نیاز، میتوان با افتتاح حساب به نام مشتری و اخذ شماره مالیاتی، امور پرداختی را برای مواردی مثل پرداخت قبوض آب،برق و.. در ترکیه قانون مالیات بر ارث وجود ندارد، مثلا در کشور انگلیس هنگامی که شما میخواهید ملکتان را به یکی از فرزندان انتقال دهید، 20 درصد از ارزش ملکتان را باید به عنوان مالیات بر ارث پرداخت کنید. پاسخ: گزارش ارزیابی املاک و مستغلات، مالیات نقل و انتقال سند، حق الزحمه، گردش مالی دفتر اسناد رسمی، هزینه دفاتر اسناد رسمی و ترجمه، هزینه آژانس املاک و مستغلات، بیمه دسک و هزینه های اتصال آب و برق، زمانیکه یک شخص خارجی در ترکیه ملک خریداری می کند این هزینه ها را پرداخت خواهد کرد. هیچ گونه محدودیت در مورد اعطای اعتبارات بانکی و مالی از سوی موسسات ترک به شرکت های خارجی در قوانین دیده نشده است.

{Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان|خرید ملک در ترکیه دیوار}

بنابراین قیمت مناسب ملک در این کشور موجب شده افرادی از کشورهای اروپایی، ایران، روسیه، افغانستان و عراق اقدام به خرید ملک در این کشور کنند. ولی باز با وجود هزینه های جانبی و مالیات قیمت نهایی خرید ملک کمتر از کشور ایران است. طبق توضیحات بالا هزینه خرید مسکن در این کشور بسیار پایین است اما هزینه های جانبی ناشی از آن بالا می باشد. بنابراین مالیات و هزینه های جانبی یکی از مهمترین معایب خرید ملک در ترکیه می باشد. مدت زمان لازم جهت شروع ساخت و ساز پروژه گذشت حداقل دو سال از خرید زمین برای افراد می باشد که اگر کمتر از این مدت ساخت پروژه شروع شود پروژه متوقف طبق قانون ترکیه خواهد شد. شما برای گذراندن زندگی و تهیه یک زندگی در سطح متوسط باید هزینه بسیار زیادی بدهید و بسیار فعالیت داشته باشید تا بتوانید درآمد لازم و کافی را کسب کنید. در حالت کلی شما برای آن که بتوانید از طریق ملک، پاسپورت دریافت کنید باید حتما ارزش ملک شما بیشتر از 250 هزار دلار باشد.

{خرید منزل در ترکیه|خرید خانه در ترکیه|خرید ملک در ترکیه}

همچنین می توانید از حق کار قانونی استفاده کنید، در انتخابات و رای گیری ها شرکت نمایید، از بیمه بهره ببرید و از طریق گرفتن پاسپورت ترکیه به اروپا و آمریکا مهاجرت کنید. هزینه شارژ تعمیر و نگه داری آپارتمان ها می تواند سالانه یک بار و یا به صورت ماهیانه پرداخت شود. به گزارش ایسنا به نقل از دیلی صباح، در حالی که اتباع خارجی با سرعت بیشتری از گذشته در حال خرید خانه در ترکیه هستند تا شهروندی این کشور را به دست بیاورند، برخی از کارشناسان مسکن نسبت به تبعات قیمتی بخش مسکن در صورت ادامه این وضعیت هشدار داده اند. مردم ترکیه مسلمان هستند، بنابراین علاوه بر مراسم ازدواج در شهرداری ها، به رسوم دینی و شرعی نیز معتقد و پایبند می باشند، لذا پس از پایان مراسم در شهرداری، نزد امام جماعت رفته و صیغه و تعیین مهریه را انجام میدهند. کشور ترکیه با داشتن جاذبههای توریستی، تفریحی و همچنین تجاری در سالهای اخیر موردتوجه بسیاری از مردم ایران قرارگرفته است. عقبایی در پایان به مردم توصیه کرد؛ قبل از هرگونه اقدامی برای سرمایه گذاری و خرید خانه در ترکیه یا سایر کشورها با یک وکیل آگاه به قوانین آن کشور مشورت کنند چرا که این امر حتی در ایران نیز یک کار حقوقی است و بدون اطلاع از قوانین ممکن است افراد دچار زیان و خسارت شوند.

از دیگر مزایای خرید ملک در این کشور می توان به رفت و آمد بدون دردسر به ترکیه اشاره کرد. یکی از اصلی ترین مزایای خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت این کشور همراه با شهروندی است. قبل از تصمیم گیری برای خرید ملک و قدم نهادن در این راه، بهتر است مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه را بررسی کنیم و با آگاهی کامل در این مسیر سرمایه گذاری کنیم. در جدول زیر با توجه به برخی از پروژهها در اقصی نقاط آنکارا، جدول قیمت گذاری تقریبی آماده شده است. به این ترتیب با آگاهی از این موضوع می توان بهترین تصمیم را برای خرید ملک در کشور ترکیه داشته باشید. موضوع قبل در خود کشور ترکیه هم صدق می کند! TAPU(برگه انتقال مالکیت) مهمترین مدرک مورد نیاز خریدار می باشد، که باید در هنگام اخذ آن به تمامی جزییات ذکر شده در آن دقت کند. این قسمت ممکن است به هر حال کلا خالی باشد بسیار طبیعی است بنابراین اصلا نگران نباشید. 4. در قسمت به … در صورت بروز اختلاف بین طرفین، هر کدام از آنها می بایست نسبت به ادعا و شکایت خود نزد مقامات قضایی تشکیل پرونده دهند.

{خرید املاک در ترکیه|خانه خریدن در ترکیه|خرید خانه و ملک در ترکیه}

خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان منبع: خرید ملک در محله های استانبول



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

قیمت و خرید ملک، خانه و آپارتمان ارزان در ترکیه - فروش خانه در ترکیه

خریدار وظیفه دارد هزینه اخذ انشعابات را پرداخت کند میزان پرداختی این مورد نیز براساس نوساز بودن و یا کهنه ساخت بودن ساختمان محاسبه میشود و معمولا بین 400 تا 600 لیر است. به اسنادی که در انتقال سند مورد نیاز است هم اشاره شد و دانستیم که در رابطه با تسویه بدهی بانکی ملک توجه داشته باشیم زیرا در صورت عدم پرداخت آن امکان مصادره توسط بانک وجود دارد. برای خرید ملک در ترکیه ممکن است نیاز باشد که یک حساب بانکی در ترکیه افتتاح کنید که کار سادهای است و با ارائه قبوض برق، آب و یا اینترنت خانه خود در ایران امکان پذیر است. يكسال بعد در اولين مرحله از طرح اصلاح قانون اساسي ، قانون متقابليت جهت حذف به مجلس تركيه ارائه گرديد و با حذف اين قانون كه با هدف جذب سرمايه هاي خارجي به تركيه انجام شد ، كساني كه داراي هر نوع پاسپورت و از هركشوري باشد، قادر شدند تا سند مالكيت بگيرد و خوشبختانه اين امتياز شامل اتباع افغانستان نيز ميگردد. بطور میانگین و تجربی با مبلغ 50 میلیون تومان سرمایه میتوان کسب و کار و شرکتی ثبت نمود واقامت دریافت کرد.اما با این مبلغ فرد نباید توقع درامد زایی داشته باشد.حال اگر سرمایه شرکت 100 میلیون تومان باشد این کمپانی بطور میانگین ماهیانه 3 الی 6 میلیون درامد زایی خواهد کرد .

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت|خرید خانه ترکیه}

خرید خانه در ترکیه یعنی بعد از حاظر شدن پول شما برای پرداخت در طول یک روز کاری از صبح آنروز الی دیگر آنروز میتوانیم قباله رسمی را به نام خودتان دریافت نماییم. حدود 2 سال بیشتر میشود که قانون فروش ملکیت به خارجی ها از طرف دولت ترکیه به اجرا آورده شد است و عملاً خارجی ها میتوانند بنام خود خانه بخرند و سند ملکیت (قباله) رسمی/شرعی به نام خود شان ثبت نمایند. خرید خانه و ملکیت در ترکیه برای خارجیان کاملا قانونی بوده و خارجیان به شمول افغانها میتوانند خانه و ملکیت خریداری نمایند و قباله شرعی یا سند رسمی را مستقل به نام خودشان اخذ نمایند. یعنی بعد از پاس شدن این قانون توسط مجلس و دولت ترکیه، افغانها قانوناً حق خرید ملکیت بنام خودشان را دریافت کردند که از طریق آن اخذ اقامت این نیز میسر است. همراه با صاحب خانه، خانم شخص و فرزندان زیر 18 سال نیز حق اخذ اقامت را میداشته باشند. و به همین دلیل توریست هایی که از این شهر بازدید می کنند بیشتر مایلند در بخش اروپایی استانبول و اطراف میدان تکسیم اقامت داشته باشند.

۴- برخلاف ایران که اجاره هر ماه آخر همان ماه تسویه می شود در ترکیه معمولا باید اجاره هر ماه اول همان ماه پرداخت شود. 8. در زمان تعیین شده (که معمولا کمتر از یک ماه است)، با همراه داشتن کلیه مدارک به اداره مهاجرت مراجعه می کنید. بدین جهت تمامی مناطق نظامی و امنیتی در اداره ثبت زمین و املاک به ثبت رسیده اند. خرید ملک در منطقه فاتیح استانبول دسترسی شما به مناطق گردشگری و تفریح را بسیار آسانتر خواهد کرد. آن ها تنها به امور گردشگری و سفر باید بپردازند، اما با جستجو در اینترنت و یا کسب اطلاعاتی محدود از آشنایان تواسته اند با تبلیغات جذابشان افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند. بنابراین ما تخصص و مشاوره خود را به شما ارائه می دهیم تا به شما کمک کند در هنگام خرید املاک و مستغلات در ترکیه از تمام جزئیات مالیات و هزینه ها مطلع شوید. البته «زیان محاسبهشده» بدون «کسر ۴ نوع مالیات ملکی» است و چنانچه همه هزینهها از جمله «مالیات بر عایدی سرمایه حدود ۳۵درصدی» لحاظ شود، رقم زیان بالاتر میرود. شما باید یک تا دو روز ( بسته به شهری که از آنجا خرید می کنید ) برای مراجعه اداره مالیات ، بانک ، ترجمه و دفتر اسناد رسمی در نظر بگیرید و اگر برای امضای سند ملک به ترکیه می آیید حداقل یک روز برای تکمیل مراحل اداری و یک روز برای درخواست اشتراک آب و برق اختصاص دهید.

{خانه ترکیه خرید|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید ملک ترکیه}

در ادامه متقاضی میبایست به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه نموده نوبت دریافت نماید و پس از حضور در این اداره به سوالات مصاحبه پاسخ دهد. در سال های مختلف بسته به شرایط ماموران اداره مهاجرت کشور ترکیه تصمیمات متفاوتی در مورد متقاضیان از طریق سرمایه گذاری اخذ نموده اند. اولین مرحله برای خرید ملک در ترکیه انتخاب شهر مورد نظرتان برای خرید ملک است. نکته طلایی در مورد خرید ملک در ترکیه - https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156 - این است که اگر قیمت ملک و یا مجموع قیمت خانه هایی که در ترکیه خریداری کردهاید، بیشتر از 250 هزار دلار (حدود 6 میلیارد تومان) باشد، امکان دریافت حق شهروندی و پاسپورت ترکیه برای شما وجود دارد و میتوانید در کمتر از دو هفته پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. با ملاحظه نکته فوق و وضعیت کار در ترکیه و شرایط خاص ایرانیان می توان این گونه اعلام نمود که در حال حاضر شانس یافت کار در کشور ترکیه برای فرد ایرانی بسیار کم است. اخیرا دولت ترکیه سعی در جذب سرمایه با ارائه امتیازات به سرمایه گذار دارد از جمله ارائه تورکواز کارت یا همان گرین کارت ترکیه 5 ساله به سرمایه گذار و خانواده ایشان . ضمناً در صورتی که از سازنده نامعتبری استفاده کنید و این سازنده در انجام تعهداتش به مشکل برسد، امکان توقیف اموال آن وجود دارد و چون ملک شما هم در فهرست اموال سازنده است، ممکن است توسط دادگاه توقیف شود.

منبع : خريد ملك در آنكارا



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

7 روش آسان دریافت اقامت ترکیه در سال 2021

homeland خرید خانه در ترکیه بهترین روش برای اطلاع از قیمت بیت کوین در ترکیه انتخاب یک صرافی بیت کوین در ترکیه است. پس از اخذ کارت اقامت یا تابعیت ترکیه هر کدام از شعبات بانکی ترکیه را میتوانید انتخاب کنید. تحقیق خود را انجام دهید که کدام منطقه از ترکیه مناسب نیازها، بودجه و سبک زندگی مورد انتظار شما است. اقلام خوراکی با کیفیت بوده، تفریحات ساحلی، ورزشگاهی و غیره فراهم است. این در حالی است که با این مبلغ در یک منطقه متوسط رو به پایین تهران نیز نمیتوانید یک خانه 50 متری را خریداری کنید. خرید خانه در ترکیه از جنبه های مختلف قابل بررسی است که ما در این مطلب سعی داریم به زبانی ساده به مهمترین نکات برای خرید املاک در ترکیه و اخذ اقامت این کشور بپردازیم. پس از بررسی مدارک، به شما یک اقامت موقت یک ساله و در برخی موارد اقامت دو ساله داده میشود. کماکان 2 مشکل عمده دیده میشود که شامل موارد زیر هستند. بنابراین برای آگاهیبخشی بیشتر تصمیم گرفتیم که در جدول زیر مقایسه ای میان خرید خانه در ترکیه و امارات داشته باشیم و به این ترتیب بتوانیم به تصمیمگیری بهتر شما کمک کنیم.

{قیمت خانه در ترکیه از حدود متری 3000 لیر آغاز میشود.|خانه خریدن در ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید خانه در ترکیه}

بنابراین میتوان نتیجه گرفت که شما به عنوان یک سرمایه گذار خارجی با خرید خانه در ترکیه با بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال پس از 8 سال موفق به دریافت تابعیت و پاسپورت ترکیه خواهید شد. بنابراین شما برای خرید یک خانه 50 متری به 250.000 لیر نیاز دارید. قیمت خانه در ترکیه از حدود متری 3000 لیر آغاز میشود. در یک مقایسه کلی بین قیمت ملک در ترکیه و ایران باید گفت که قیمت یک خانه 50 متری در تهران گرانتر از ترکیه است. اگر ارزش ملک مورد نظر شما بالاتر از 250.000 دلار آمریکا باشد و شما مایل به دریافت پاسپورت ترکیه باشید، باید انتقال وجه را به دولت ترکیه اثبات کنید. خرید ملک در این کشور، فرقی با سرمایه گذاری در ترکیه ندارد؛ با این اوصاف، اهمیت این موضوع دوچندان است و باید با دقت و وسواس بیشتری انجام پذیرد. دقت کنید که ملک خریداری شده مشکل مربوط به شهرداری نداشته باشد.

{خرید ملک ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید ملک در ترکیه}

در اتاق تجاری منطقه در بخش مربوط به سرمایه گذاری خارجی با شما مصاحبه میشود و در نهایت کارتهای اقامت مخصوص سرمایه گذاری که بر روی این کارتها نیز اقامت مربوط به سرمایهگذاری نوشته شده است. اما بعد از مشاوره با تیم آسیا ملک دیگر نگران از دست دادن سرمایه و یا عقب افتادن امور اداری مربوط به مهاجرت خود نباشید. جملات مشابه این را زیاد شنیده ­ایم که:« او را از چند سال پیش می­ شناختیم، فکر می­ کردیم دوست ماست.» فرقی نمی ­کند دوستی­تان چقدر عمیق باشد، همیشه قوانین خرید ملک در ترکیه را در اولویت قرار دهید و تنها از طریق تراکنش رسمی بانک ­ها پول ارسال کنید. با توجه به دلایلی در فوق به آن ها اشاره کردیم، به عنوان مشاور حقوقی و وکیل رسمی در ترکیه استفاده از ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات را هرگز توصیه نمیکنیم. در حال حاضر سطح قابل توجهی از اطمینان به ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده بین شهروندان ترک وجود دارد. در برخی موارد میتوانید در صرافی های ارز دیجیتال ترکیه کیف پول رمزنگاری شده با شماره شناسایی ترکیه یا شماره Kimik باز کنید. در این صورت میتوانید از قیمت دقیق و به روز انواع ارزهای دیجیتال و نرخ تبدیل آن ها به لیر ترکیه مطلع شوید.

ارزهای دیجیتال را میتوانید به صورت آنی و لحظه ای دریافت کنید. ابتدا باید در یکی از شعبات بانکی ترکیه که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکند، حساب شخصی باز کنید. در حال حاضر اکثر بانک های ترکیه از ارزهای رمزپایه با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین پشتیبانی میکنند. اگر به پیشینه این کشور نگاه کنیم می بینیم اکثر خواننده ها از اینکشور متولد شده اند و کشور ترکیه مهد پرورش و تمدن و بها دادن به خواننده ها می باشد، به گونه ای که اکثر علاقه مندان به رشته خوانندگی به این کشور مهاجرت می کنند. این کار می تواند توسط خریدار یا وکیل قانونی وی انجام شود. 5. قبل از خريد خانه در تركيه هدف خود رااز انجام اين كار مشخص نماييد. ازمیر را می توان روح زنده و پویایی کشور ترکیه نامید روحی که خیل مشتاقان آرامش و یک زیست دلبرانه خود را به دامن این شهر زیبا می افکنند. اما اکنون دولت ترکیه با تسهیل این فرآیند خرید ملک را آسان تر و سریع تر کرده است به گونه ای که روند خرید خانه تا دریافت سند را در کمتر از یک هفته می توان به اتمام رساند. ᠎

منبع: سایت املاک ترکیه

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

ایرانیها باز هم رکورد بیسابقه خرید خانه در ترکیه را شکستند

برای یادگیری زبان ترکی استانبولی شرکت ترکیه هلپر در سطح A1 , A2 کلاس های ترکی استانبولی در شهر استانبول با اساتید Native ترکیه برگزار می کند. پس از ثبت شرکت میتوانید درخواست اجازه کار را نمایید و اقامت توریستی خود را به اقامت کاری تبدیل نمایید. اما از جمله روشهایی که این سالها بهواسطه آن، تعداد زیادی از هموطنان ما توانستهاند به ترکیه مهاجرت کنند، دریافت اقامت توریستی در ترکیه است. قیمت خرید ملک در آنتالیا با توجه شرایط ، امکانات و منطقه ای که ملک در آن واقع شده متفاوت است. محبوب ترین شهرها برای خرید خانه توسط اتباع خارجی در این بازه زمانی استانبول با ۸۱۸ خانه، آنتالیا با ۳۴۱ خانه و آنکارا با ۱۰۶ خانه بوده است. طبق قوانین ترکیه ، هر تبعه خارجی می تواند با درخواست اقامت ترکیه را بدهد و تا زمانی که خانه خریداری شده متعلق به متقاضی باشد این اقامت تمدید می شود. مدارک لازم پاسپورت شما و اجاره نامه خانه هستند. 

همین دلیل هنگام نوتر کردن اجاره خانه به تعداد اعضای خانواده اجاره نامه را نوتر کنید. خرید آپارتمان و اموال غیرمنقول در کشور ترکیه یکی از امن ترین روشهای سرمایه گذاری در ترکیه به شمار میرود که علاوه بر امتیازات فراوانی که برای سرمایه گذار فرآهم میکند، به دلیل رشد اقتصادی این کشور، همواره خرید خانه در ترکیه، یکی از جذابترین روشهای سرمایه گذاری خارجی برای اقشار متوسط شهروندان ایران و افغانستان بوده است. در فایل های فروش خانه حداقل قیمت برای خرید خانه ۱۰۰ هزار لیر است که متعلق به سوییت هایی در استانبول هستند. البته شما با دراختیار داشتن حدود 70 هزار لیر (250,740,000) می توانید در مناطق مختلف ترکیه ملکی را برای خود خریداری کنید. پیشنهاد ما ارسال رزومه از ایران برای کارفرما و سپس اقدام به مهاجرت می باشد. در بخشهای قبل به اینموضوع اشارهکردیم که برای اقامت کوتاهمدت در کشور ترکیه، میتوان از طریق کسب اقامت توریستی اقدام نمود که به آن، اقامت با اجارهنامه یا اجاره ملک نیز گفته میشود که از روشهای مورد علاقه ایرانیان بوده و بهعنوان یکی از روشهای مقرونبهصرفه اخذ اقامت و با حداقل ثبات و حداکثر خطر، شناخته میشود. و تمدید اقامت توریستی با توجه به شیوع ویروس کرونا را بررسی میکنیم.

{خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید ملک ترکیه|خرید خونه تو ترکیه}

قانون ۶۴۵۸ ماده ۳۱ (مشاهده کامل قانون فوق به زبان ترکی در سایت رسمی مجلس ترکیه) که به دریافت اقامت توریستی ترکیه برای افراد خارجی اشاره دارد. در اواخر سال ۲۰۱۹ دولت ترکیه قانون جدیدی برای تمدید اقامت ترکیه تصویب کرد که از ابتدای سال ۲۰۲۰ اجرایی شد. دولت ترکیه با سیاست هایی که دارد، می خواهد سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کند، از همین رو بسیاری از افراد برای کسب سود و کلاهبرداری وارد عمل می شوند. اگر می خواهید ايرانی و سرمایه ایرانی در ایران بماند، با استفاده از تجربیات موفق دنیا زمینه اش را فراهم کنید نه این که برمانید و بعد بگویید چرا رفتند؟ اکثر متقاضیان ایرانی تمایل دارند که خانههای زیر پنج سال را در ترکیه خریداری کنند. به افراد خارجی که ملکی را خریداری می کنند و ارزش آن ملک کمتر از 250.000 دلار است ، اجازه اقامت داده می شود که هر سال قابل تمدید می باشد. کمتر از یک هفته بعد، سند ملک خریداری شده در ترکیه تحویل شما می شود.

و زمان کمتر از این اصولا دریافت کارت اورجینال غیر ممکن می باشد. اگر قصد تمدید حضور خود در ترکیه را نیز دارید، حتمأ دو ماه قبل از پایان مدت اقامت خود، شروع به گذراندن مراحل و امور مربوط به تمدید کنید. شما قبل از وقت مصاحبه نیاز به مراجعه به اداره ورگی یا همان مالیات دارید که کد مالیاتی دریافت کنید. در استانبول به نسبت شهرهای دیگر ترکیه قیمت خرید خانه بالا می باشد البته در صورتی که در خود شهر استانبول تمایل به خرید داشته باشید، می توانید از مناطقی که از مرکز استانبول به دور هستند به مانند بیلیک دوزو و یا اسنیورت دیدن کنید زیرا در این مناطق شما می توانید با هزینه های معقول و کم ، خانه های نوساز آپارتمانی با قیمت ارزان پیدا کنید.

یکی دیگر از دلایل خرید ملک و زندگی در ترکیه هزینه های مناسب این کشور نسبت به سایر کشورها می باشد. املاک در این شهر از ترکیه نسبت به شهر های دیگر آن قیمت مناسب تری دارد، و از آنجایی که اجاره ملک در این شهر بسیار پر پتانسیل است، در نتیجه خرید ملک علاوه بر محاسنی که ذکر کردیم، سبب کسب درآمد برای افراد خارجی می شود. دانشگاه استانبول در سال ۲۰۱۷ در یک تحقیق جامع با نظر سنجی از تعداد زیادی از ساکنان این شهر توانسته است مناطق ۳۹ گانه استانبول را از جهت شاخصهای کیفیت زندگی مانند سطح بهداشت، آموزش، ترافیک، محیط زیست، زندگی اجتماعی و …

منبع: خرید ملک در آنکارا



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه ⭐️ حداقل قیمت خرید در ملک ترکیه برای اقامت *2021* 

خرید خانه درترکیه این مورد جز آداب و رسوم مردم ترکیه است که خانمها بعد از ازدواج، از نام خانوادگی همسرشان استفاده میکنند. کاردرمانی مشهد. سلام و شادباش خدمت کاربران گرامی شیرازیاب ” کاردرمانی مشهد” کاردرمانی عبارت است از استفاده درمانی. 9. نکته ای که ای که باید به آن توجه کنید این است که شما با خرید ملک در ترکیه می توانید عملا اقدام به دریافت اقامت این کشور کنید و در آن مشغول به سرمایه گذاری شوید. پس از مشخص شدن وضعیت سند و ملک، میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید. در این جا عکس هایي زیبا از نوزاد هاي دوست داشتنی و نی نی هاي ناز و خوشگل دختر و پسر را مشاهده نمایید مجله تالاب عکس نوزاد زیبا عکس نوزاد پسر خوشگل, … مدل های ایرانی که به خارج از کشور رفته اند یا در ترکیه زندگی می وقتی عکس های مدلینگ بدون … قبل از شروع مراحل خرید ملک در ترکیه حتما به این کشور و شهر هایی که قصد خرید ملک دارید سفر کنید و از املاک و خود شهر دیدن فرمایید و بعد تصمیم به خرید ملک بگیرید. در این مقاله موسسه اصطهباناتی به بررسی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه پرداخته است.دانشجویان دندانپزشکی در ترکیه فرصت بورسیه خواهند داشت.

{خرید خانه از ترکیه|خرید املاک در ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه}

طوری که اگر بخواهید از مرکز شهر بودروم به این ویلا برویم، حدود ۱۸ کیلومتر راه در پیش خواهید داشت. علاوه بر این، نمونه کارها بسیار گسترده است: شما آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد. بعلت عدم آشنایی کامل شما از کشور و قوانین آن، در دوماهه نخست مهاجرت ، به راحتی هرچه تمام تر مبالغ گزافی جهت موارد زیر به واسطه ها پرداخت خواهید کرد. طبق قوانینی که کشور ترکیه وضع کرده است، ایرانیان باید ملک خود را به خود ترک ها و ۴۰ تا ۶۰ درصد ارزان تر از قیمت خریداری شده ملک، بفروشند و خبری هم از اقامت نیست. پاسخ: نیازی نیست که کل خانواده خود را در هر مرحله به ترکیه بیاورید. وضعیت کلی بازار املاک و مستغلات دقیقاً در حوزه نفوذ ما نیست. بیشترین خریداران املاک در آتلانتا را مردم خاورمیانه تشکیل می دهند و این شهر بعد از استانبول بیشترین مرکز خرید برای املاک در این کشور است. برای هر یک از املاک خریداری شده توسط ایرانی­ها در ترکیه، می توان گفت که در سال ۱۳۹۸ بیش از ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه از کشور تنها به مقصد ترکیه خارج شده است. برای سرمایه گذاری ایمن در خرید ملک ترکیه، باید قوانین خرید را بشناسید.

{خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خانه ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر}

خرید خانه در ترکیه نی نی سایت سحر در تهران مدرک تحصیلی خود را نیز در رشته گرافیک گرفته است و بعد از آن به … تحصیلات:فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی). سایت وزارت علوم : پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی در دانشگاه شهید مدنی … قابل توجه دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان … مرکز خرید فوروم استانبول Forum İstanbul مرکز خرید فوروم استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است که دارای ویژگی های شاخصی در بین سایر مراکز خرید این … باوری که در بین ما ایرانیها وجود دارد، این است که فکر میکنیم ملک در ترکیه ارزانتر از ایران است. آیا با خرید ملک در کشور ترکیه، امکان اخذ اقامت و تابعیت این کشور وجود دارد؟ از نگاه وبسایت معروف Trip Advisor این استان دارای فضایی صمیمی و مهماننوازی بینظیر، زندگی شبانه و محدودههای خرید متنوع در کنار بهترین سواحل کشور ترکیه است. کوتاهترین و سریعترین و بهترین راه را برای هدف شمامی سازیم! شهر استانبول به عنوان مهمترین شهر ترکیه، که اکنون نیز هدف مهاجرت بسیاری از مردم از سراسر جهان بهویژه ایرانیان شده است، سوالات زیادی را در ذهن افراد بخصوص افرادی که قصد مهاجرت به این شهر را دارند به وجود می آورد.

کشور ترکیه در دسته 5 قرار دارند و جز کشورهای با ریسک متوسط از نظر مصادره اموال به شمار می آید. مدل های معروف ایرانی در خارج از کشور و تبادل نظر نی نی سایت. خرید ملک در کشور ترکیه مزایای بسیاری برای خریدار و یا مهاجر به همراه دارد و کمترین آن اخذ اقامت و شهروندی این کشور است. به عنوان مثال میتوان به دسترسی بدون ویزا به 115 کشور از جمله ژاپن، سنگاپور و کرهجنوبی اشاره کرد. در این مقاله کلیه مدارک، مراحل و هزینه های خرید ملک را بررسی کرده و در نهایت به این موضوع میپردازیم که آیا از این طریق میتوان اقامت دائم ترکیه را دریافت کرد یا خیر. اما به صورت کلی میتوان ۲ مورد مهم را به عنوان اصلیترین مزایای خرید خانه در ترکیه نام برد که برای همه افراد با هر هدفی که دارند، صدق میکند. هنگامی که شرایط و ضوابط مربوط به قرارداد با جزئیات اجرا شد و روش پرداخت پول برنامه ریزی و تأیید شد، مبلغ اولیه برای حفظ ملک مورد نیاز است. اگر مبلغ ملکی که به صورت اقساطی خریداری می شود بیشتر از 250000 دلار آمریکا باشد، امکان اقدام برای دریافت شهروندی ترکیه نیز وجود دارد.

منبع: خرید ویلا در ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه - راهنمای کامل شما

خرید خانه در ترکیه به گفته مشاوران املاک، قطعاً دفاتری برای خرید و فروش اینگونه املاک در داخل کشور وجود دارد که به طور زیرزمینی چنین اقدامی را انجام میدهند. البته تعداد زیادی از افغان ها به طور غیر قانونی وارد کشور ترکیه می شوند و پناهنده به حساب می آیند که به دلایل مختلفی از جمله جنگ و مشکلات داخلی مجبور شده اند از افغانستان خارج شوند. قیمت ملک در ترکیه به پول ایران هر چقدر هم که باشد، شما میتوانید اقامت موقت این کشور را دریافت کنید. ابتدا باید برای ارائه درخواست اقامت موقت، وقت ملاقات دریافت کنید. برای دریافت اقامت موقت باید از اداره مهاجرت یک وقت ملاقات دریافت کنید. اما دریافت اقامت موقت و سپس اقامت دائم روالی دارد که باید از آن آگاه باشید. بسیاری از افراد برای خرید خانه دست دوم و نو این سوال را دارند که خرید کدام گزینه صرفه بیشتری برای آنها دارد؟ متقاضیان خرید خانه در استانبول اغلب با اجاره خانه بصورت یک ماهه سعی می کنند قدرت تطابق پذیری خود با این شهر و فرهنگ آن را محک بزنند. همچنین برای پاسخ بهتر به سوالات خود در رابطه با خرید ملک می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

{از یک ایرانی محدودیتی از لحاظ قانونی وجود ندارد.|خرید خانه در ترکیه دیوار|خرید خانه در ترکیه به لیر|خانه خریدن در ترکیه}

اگر فردی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد میتواند با مراجعه به کنسولگری ترکیه درخواست خود را مطرح نماید و دولت ترکیه با دریافت هزینهای، ویزای توریستی را تا 6 ماه تمدید میکند. این در حالی است که اگر هدف نهایی شما از خرید ملک در هر یک از شهرهای ترکیه، دریافت اقامت است. برای خرید ملک در ترکیه (روی صفحه زیر کلیک کنید) از یک ایرانی محدودیتی از لحاظ قانونی وجود ندارد. در این مرحله باید انتقال سند از فروشنده به خریدار طبق روال قانونی انجام شود. امکان پیشرفت شغلی در شهری پیشرفته به عنوان قطب اقتصادی موفقیت شما در آینده را رقم میزند. اما اگر هدف شما تنها سرمایه گذاری است، میتوانید خانه را از هر فردی خریداری کنید و محدودیتی وجود ندارد. به همین دلیل نیز این روش سرمایه گذاری یکی از محبوب ترین روش های مهاجرتی برای ایرانیان است. فلذا مؤسسه مهاجرتی آریاناپارس در صفحه وب ­سایت خود، اطلاعات مربوط به تمامی شهرهای ترکیه را جهت آگاهی بیشتر هموطنان عزیزمان در اختیار ایشان قرار داده است. در اداره ثبت و استاد این کشور یعنی (Tapu) تمامی معاملات ملکی و همینطور درخواست حق مالکیتی که پس از سال 2018 انجام گرفته باشد، شامل قانون دریافت شهروندی ترکیه بابت خرید ملک به ارزش بیشتر از 250 هزار دلار میشود.   

{خرید مسکن در ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خانه و ملک در ترکیه}

پس از ۳ سال اقامت دائم نیز میتوانید برای تابعیت و پاسپورت ترکیه درخواست دهید. برای کسانیکه که بعد از خرید ملک تا 5 سال اقامت موقت دریافت میکنند، احتمال رد درخواست اقامت دائم وجود ندارد. وقتی خانه را به یک فرد خارجی میفروشند بعضا دولت میگوید که این سند شرایط دریافت اقامت را ندارد یا اینکه میگویند شما باید چند سال اینجا بمانید و بعد اقامت دریافت کنید. با دریافت پاسپورت ترکیه شخص می تواند بدون نیاز به ویزا به 71 کشور به صورت کاملا آزادانه سفر کند. برای بازدید از املاک میتوانید سفری کم هزینه و بدون نیاز به دریافت ویزا داشته باشید. نکتهای که باید به آن توجه ویژه داشت این است که با خرید این ملک شهروندی ترکیه دریافت نخواهد شد، چون معیار دولت برای اعطای شهروندی، گزارش ارزشگذاری است. به تازگی به استاندارد های استثنایی تکمیل شده، این پروژه با کیفیت ارائه می دهد آپارتمان برای فروش در اندازه های یک - دو اتاق خواب و در دسترس است برای امروز خرید با برنامه های پرداخت طولانیمدت . اگر واقعا قصد خرید آپارتمان دست دوم در استانبول را دارید همین الان ”کتاب ترکی شو” را دانلود کنید و بخوانید . با انتقال سند و انجام مراحل پایانی خرید ملک، میتوانید به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کنید.

{امکان پرداخت این نوع وام ها به صورت ارزی نیز وجود دارد.|باید خانه را از یک فرد حقیقی یا حقوقی ترک خریداری کنید.|باید خانه را از یک تبعه ترک خریداری کنید.|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت|خانه ترکیه خرید|خرید خانه در ترکیه}

شما به عنوان خریدار پس از انتقال سند و پرداخت کل مبلغ ملک باید به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کنید. سلام درود به شما ابوذر هستم. با سلام. بستگی به فعالیت کاری و میزان درآمد و هزینه های تحصیل دارد. امکان پرداخت این نوع وام ها به صورت ارزی نیز وجود دارد. خانه ها هم در مرکز و هم در حومه شهر به دو صورت مبله و غیر مبله قابل خرید هستند. خانه شما چقدر به آزادراه ، فرودگاه ، مرکز شهر ، مراکز خرید ، دانشگاه و مترو نزدیک است؟ بضی از دیدنیهای شهر کایسری یا قیصریه ترکیه را میتوان پارک ملی قیصریه، ساحل آکوئه داکت، شهر صلیبی، مسجد کورشونلو، قلعه قیصریه، آبشار کاپوزباشی و… برای دریافت اقامت دائم و تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه باید خانه را از یک فرد حقیقی یا حقوقی ترک خریداری کنید. در غیر این صورت، یعنی خرید خانه از یک تبعه غیر ترک، تنها به مفهوم سرمایه گذاری در این کشور خواهد بود. باید خانه را از یک تبعه ترک خریداری کنید. بنابراین به راحتی میتوانید تفاوت قیمت را ببینید.

منبع: خرید آپارتمان در ترکیه

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه ⭐️ هزینه اقامت ترکیه با خرید ملک *2021*

خرید خانه در ترکیه چه نکاتی هنگام خرید ملک در ترکیه باید رعایت شود؟ ۲ـ پیش قرار داد یا قولنامه و یا قرارداد خرید ملک حتما باید در حضور مالک و با ارائه کارت شناسایی معتبر تنظیم گردد . ۱ـ حتما به مشاوران املاک معتبر که دفتر و مکان مشخص و پروانه کسب ﴿ Çalişma Ruhsati ﴾ دارند مراجعه نمایید. ۴ـ قبل از هر اقدامی حتما یک سفر کوتاه به شهر مورد نظر و بازدید از املاک و شهر را داشته باشید. همچنین هیچ نگرانی درباره امنیت خانه و فضای مجتمع نخواهید داشت چرا که هفت روزه هفته و 24 ساعت شبانه روز دوربینهای مداربسته و نگهبانهای آموزش دیده و مجرب از خانه شما محافظت خواهند کرد . ساعت کار موزه آناتولی از ساعت 8:30 صبح تا 6:30 بعد از ظهر است. در استانبول نیز آپارتمانهای ارزان تر از آپارتمان های نوساز است. قیمت خانه ارزان در لندن چقدر است؟ کما اینکه قیمت مسکن در ترکیه بعضا از ایران پایینتر است و دولت ترکیه هم اجازه رشد آنچنانی قیمت خانه را نمیدهد؛ زیرا آنها نمیگذارند به قیمت پولدار شدن یک عده از مالکان، دیگر شهروندان نابود شوند.

{Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید خانه ترکیه|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت}

خرید خانه در ترکیه بله. با توجه به اینکه نرخ اجاره خانه در ترکیه در مقایسه با ایران به نسبت بالاتر است و همچنین سرمایه شما در یک اقتصاد پویا و رو به رشد به ملک تبدیل شده است ، میتوان گفت که یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری و کسب درآمد، خریدن و اجاره دادن ملک در ترکیه است. بسیاری از افراد از خرید و فروش ملک در ترکیه واهمه دارند و معتقدند با زیاد شدن کلاهبرداری ها، احتمال اینکه سرشان کلاه برود بسیار زیاد است. شما میتوانید حدود ۳۰ درصد از ۳۰ هزار دلار را در ابتدا به صورت نقد بپردازید و ما بقی را به صورت قسطی پرداخت کنید. خرید ملک در انگلستان ، شرایط اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک و بررسی قیمت خانه در لندن و دیگر مناطق UK خرید ملک در انگلستان ، اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک و شرایط و مراحل سرمایه گذاری در انگلیس از طریق خرید ملک در این مقاله به صورت علمی و دقیق مورد تحلیل جامع و کامل قرار گرفته است.

{خرید منزل در ترکیه|خانه ترکیه خرید|خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان}

هزینه های خرید ملک در انگلستان به چه صورت است؟ اولین نکته که موقع باید مدنظر داشته باشید قطعا بودجه شما برای خرید است. قیمت و خرید ملک، خانه و آپارتمان ارزان در ترکیه و شهر استانبول بسته به موارد بسیار زیادی می تواند متغییر باشد که در ادامه به معرفی و بررسی این موارد خواهیم پرداخت. آیا خرید خانه ارزان در انگلیس برای ایرانیان امکان پذیر است؟ های مطمئن در حال حاضر خرید ملک است .ترک هوملند مشاور شما برای خرید ملک در ازمیر و اخد پاسپورت ترکیه خواهد بود. هوملند از مرغوب ترین متریالهای ساختمانی استفاده کرده و به جهت معماری بینظیر و به روز فضای داخلی محیطی مدرن و راحت را در اختیار شما قرار میدهد . این کشور که مانند پلی میان آسیا و اروپا عمل میکند، یکی از اهداف طلایی برای اخذ اقامت برای خارجیها است. از این رو پیشنهاد میکنیم که از وکیل خود بخواهید تا این روند را ادامه دهد.

{خرید خانه در ترکیه دیوار|خرید خانه از ترکیه|خرید املاک در ترکیه}

قیمت یک آپارتمان دو خوابه 95 متری در شهر توریستی آنتالیا، از 600 هزار لیر شروع می شود و با توجه به منطقه، این قیمت تغییر می کند. قزاقستان یک کشور آسیای مرکزی و از کشورهای تابعه جمهوری سابق شوروی است، که از دریای خزر در غرب تا کوههای آلتایی در مرز شرقی خود با چین و روسیه گسترش یافته است. فرودگاه بين المللی ادنان مندرس ازمير كه در ۱۸ كيلومتری جنوب غربی اين شهر واقع شده است يكی از بزرگترين فرودگاههای كشور تركيه محسوب میشود. از این رو زندگی در شهر ازمیر و صاحب خانه شدن، آرزویی است که هرکس برای رسیدن به آن تلاش میکند. این در زمانی است که خریدار خارج از ترکیه حضور داشته باشد و انتقال پول مستقیما از حساب شخص به حساب صاحب ملک منتقل شود که متاسفانه به دلیل بسته بودن ارتباط بانکی در ایران این امر امکان پذیر نیست. سفر به قزاقستان، سفر به کشوری کوهستانی است که گروهی از مردم آن، هنوز به شیوه­های قزاقان قدیم زندگی کرده و آداب و فرهنگ مخصوص به خود را دارند. تا 18 سپتامبر سال 2018 شرایط کسب شهروندی برای اتباع خارجی در ترکیه بسیار پیچیدهتر از شرایط فعلی بود، چراکه چهار شرط برای دریافت شهروندی پیشروی یک تبعه خارجی قرار داشت که این شروط شامل داشتن سهمیلیون دلار سپرده بانکی یا داشتن دومیلیون دلار سرمایه ثابت یا خرید خانهای به ارزش یکمیلیون دلار یا استخدام 100 نفر کارمند ترک توسط کارفرمایان خارجی بود.

منبع: خرید ملک لوکس در استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

7 روش آسان دریافت اقامت ترکیه در سال 2021

ترکیه مثل کشورهای اروپایی، برای مصرف انرژی خیلی سختگیره و هزینه آب و برق و گاز اینجا بالاست. تنها گذرنامه خریدار مورد نیاز بوده وطبق وکالتنامه محضری خریدار به شرکت ما وکالت میدهد که انتقال سند بنام خریدار را بهمراه انتقال اسناد برق آب گاز تلفن انجام دهد. ارائه مشاوره حضوری تنها به افرادی ارائه میشود که شرایط اولیه و سرمایه اولیه مورد نیاز برای خرید ملک را داشته باشند. مشاوره تلفنی و حضوری در موسسه حقوقی سروش فردا رایگان است. از آغاز جنگ داخلی در سوریه که سال ۲۰۱۱ آغاز شد، ترکیه بیش از سه میلیون مهاجر سوری را پناه داده و به این ترتیب تنها کشوری است که پذیرای این تعداد پناهجوی سوری شده است. در این مرحله راهنمای خرید خانه در ترکیه و دریافت سند به این گونه خواهد بود که شما تنها نیاز به .برخی از اسناد و مدارک آن را برای درخواست و انتقال سند ملک (تاپو) در ترکیه دارید و همچنین به همراه داشتن گذرنامه معتبر الزامی میباشد. در این صورت شما نیازی به اثبات شرایط خود نداشته و می توانید ملک خود را قبل از 3 سال بفروشید.

{خرید خانه از ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید خانه درترکیه}

homeland خرید خانه در ترکیه با توجه به قانون قبلی خرید ملک برای اتباع غیر ترک برای خرید ملک و جهت اخذ اقامت نیاز به انجام مراحل انتقال سند ملک و مجوز خرید از وزارت نظامی ترکیه در ازمیر را داشتند که گرفتن این مجوز۶ هفته طول می انجامید اما حال این قانون توسط دولت ترکیه تغییر یافته است و سند زدن بیش از۳-۶ روز طول نمیکشد و نیازی به مجوزوزارت دفاع و عوارض نوسازی نخواهد بود. بنابراین نیازی به ارائه مدارک جعلی یا بی اعتبار به سفارت ترکیه توسط شما نیست! 11. کدامیک از املاک و مستغلات را میتوان در ترکیه خریداری کرد؟ ترکیه به شما دلایل زیادی را ارائه میدهد که چرا باید این کشور را برای خرید خانه انتخاب کنید، چرا باید در ترکیه ملک خریداری کنیم؟ البته این شیوه دریافت اقامت ، قوانین و محدودیت هایی را به همراه دارد. اگر شما به قصد سرمایه گذاری به ترکیه سفر نمایید و در این کشور با حداقل قیمت ملک در ترکیه مثلا 500 هزار دلار ملکی بخرید می توانید درخواست اقامت دائم این کشور را بدهید و حق شهروندی ترکیه را دریافت نمایید. این قانون برای همه روش های مهاجرتی صدق میکند. ما بهعنوان یک موسسه مهاجرتی باتجربه سالها، خریداران املاک اسپانیا را راهنمایی میکنیم.

مشتریان ما از کسی که به زبان مادری صحبت می کند و فرهنگ آنها را می داند خدمات دریافت می کنند. ممکن است برای یک تبعه ی خارجی به دلیل ندانستن زبان ترکی، تکمیل این فرآیند دشوار باشد. در صورتی که افراد دارای سرمایه بیشتری باشند می توانند از طریق ثبت شرکت نیز در این کشور اقامت دائم دریافت نمایند. این شهروندی به فرزندان زیر ۱۸ سال و همسر شخص سرمایهگذار نیز اعطا میشود. از بهترین نکات خرید آپارتمان در ترکیه این است که حتما لازم نیست فرد متقاضی برای زندگی در ترکیه ملکی را خریداری نماید. فراموش نکنید که برای خرید آپارتمان در استانبول بانک ها هیچ گونه وامی به شما پرداخت نمی نمایند. این گونه صاحب خانه شدن در ترکیه بسیار سودمند خواهد بود. زیرا حداقل قیمت ملک در ترکیه در این صورت برای آن ها بسیار کمتر خواهد شد. 1. آیا خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت از طریق آن واقعیت دارد؟ به منظور کسب اطلاعات از آخرین تغییرات و اخبار مربوط به خرید ملک در ترکیه میتوانید اینجا کلیک کنید و با ما همراه باشید. شاید این در نگاه اول موضوع پیش افتادهای باشد؛ اما زمانی که به کشور دیگری مهاجرت میکنید ممکن است دلتنگ یا خواهان چیزهایی باشید که در وقتی در کشور خود بودید به آن توجهی نداشتید.

• به یاد داشته باشید عوارض مالیات بر املاک و مستغلات در ترکیه 4.4% از ارزش کل معامله انجام شده می باشد. بزرگترین شهرهای ترکیه عبارتند از؛ استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا، آدانا و آنتالیا. سومین منطقه مشهور استانبول، منطقه بیلیک دوزو است. این شهر زمانی به عنوان منطقه فریجین نیز شناخته می شده است. در این صورت شما می توانید ویزای توریستی خود را به مدت 10 سال نیز تمدید نموده و در ترکیه اقامت نمایید. بعد از اتمام یک سال نیز در صورتی اقامت تمدید می شود که یک سال از اقامت قبلی در ترکیه گذشته باشد. بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند روش خرید ملک و دریافت اقامت را در نظر می گیرند. استاندارد خدمات درمانی خصوصی در ترکیه، که اغلب ارزان تر از بسیاری از کشورهای اروپائی است، در بیمارستان ها و دندانپزشکی های ترکیه بسیار بالا است. افراد بسیاری به این قصد در کشور ترکیه ملک حریداری می نمایند.

منبع: خرید ملک در محله های استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه- استانبول- آنکارا

اما همیشه باید مراقب باشید. توجه داشته باشید برای تمدید اقامت می بایست ۲ ماه قبل از اتمام اعتبار مجوز اقامت خود اقدام نمایید. به طور کلی، صاحبان ویلاها، چنانچه در تمام طول سال در آنجا زندگی کنند، تنها از ماه مه تا اکتبر استخر ویلای خود را باز نگه می دارند. اگر شما از جمله افرادی هستید که به حفظ روحیه و انگیزه خود بسیار اهمیت می دهید و قصد دارید تا یک زندگی شاد و با نشاط داشته باشید ما حتما به شما گرفتن ملک و حق شهروندی ترکیه را پیشنهاد می کنیم. اگر قصد دارید از دریاچه موگان دیدن کنید، کافیست ۲۵ کیلومتر به سمت جنوب آنکارا و در مسیر جاده آنکارا- قونیه حرکت کنید و نسبت به خرید خانه در آنکارا اقدام نمائید. برای فسخ قرارداد اجاره خانه ارزان در ترکیه یا هر نوع ملک دیگری، حتماً با صاحب ملک مذاکره کنید. از آنجایی که در سالهای اخیر ایرانیهای زیادی در ترکیه خانه خریدهاند، بازار کار و کاسبی کلاهبرداران و شرکتهای بدون مجوز و غیر معتبر بسیار داغ شده است و متاسفانه هموطنان عزیز بسیاری در دام این کلاهبرداریها و سودجوییها افتادهاند و در مورد خرید ملک در ترکیه این نوع کلاهبرداریها بیشتر مشاهده میشود، برای این که درگیر چنین مسائلی نشوید باید قبل از هر اقدامی شرکتهای معتبر در زمینه خرید ملک در ترکیه و یا مهاجرت را شناسایی کنید و با یکی از آنها قرارداد ببندید تا از صفر تا صد امور را برای شما انجام دهند.

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید خانه در ترکیه نی نی سایت|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت}

خرید خانه در ترکیه نی نی سایت موسسه مهاجرتی الو اپلای یکی از فعالترین موسسات مهاجرتی است که میتواند خدمات متنوعی را در زمینه سرمایهگذاری در ترکیه از طریق خرید ملک به علاقهمندان ارائه کند. احتمال رد شدن اقامت سرمایهگذاری خرید ملک در ترکیه بههیچعنوان وجود ندارد. خونه زیر ۲۵۰ هزار دلارو هر وقت خواستید می تونید بفروشید ولی اگر زودتر از ۵ سال بفروشید مابه التفاوت قیمت خرید و فروش باید تا ۲۲ درصد مالیات بدید . ترکیه، نه تنها ملیت های خارجی را از نژاد های مختلف قومی، بلکه از جمعیت های گوناگون - از کارگران مهاجر تا مدیران اجرایی و روئسای شرکت های چند ملیتی به خود جذب کرده است. با چند سال تجربه ما در ساخت و ساز و بازار املاک و مستغلات در نسل برای مشتریان ارزشمند ما راحت ترین و با کیفیت بالا آپارتمان، ویلا، املاک تجاری، املاک و مستغلات مانند زمین، خرید را در اختیار شما قرار میدهیم. متاسفانه برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات و تجربه کافی اقدام به خرید آپارتمان در ترکیه می نمایند که این کار سبب متضرر شدن آن ها می گردد. اولویت اول ما در همه زمان ها این است که مطمئن شویم که بهترین گزینه های زندگی و سرمایه گذاری در استانبول را با معیارهای شما پیدا می کنیم.

کار ما به عنوان یک مشاور مشارکت در امر فروش ساختمانهای نوساز و دست دوم مناطق اروپایی و آسیایی استانبول است. ضمنا خدمات فروش و خدمات پس از فروش را با احترام به حقوق مشتری به شماارائه می دهیم. اکثر اتباع خارجی که در حال حاضر در ترکیه زندگی می کنند از خاورمیانه، روسیه و کشورهای اطراف ترکیه هستند. بر اساس قوانین جدید خرید و فروش ملک در ترکیه ، تمام اتباع خارجی قبل از خرید ملک میبایست گزارش کارشناسی ملک مربوطه را دریافت کنند . با تغییر قوانین مهاجرت به ترکیه بسیاری از اتباع خارجی علاقمند به خرید ملک در آنتالیا شده اند. یکی دیگر از مکان های برتر برای زندگی، شهر مدیترانه ای آنتالیا است که در اواسط دسامبر، زمانی که درجه حرارت به ۲۰ میرسد، هنوز هم می توان در سواحل آن حمام آفتاب گرفت. ترکیه به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری پزشکی جهان با بیمارستان هایی در سطح استاندارد جهانی (61 JCI معتبر) و پزشکان با مهارت بسیار بالا و قیمت های معقول شناخته شده است. محله سلطان بیلی که در بخش آسیایی ترکیه واقع شده است، با عبور ازمهم ترین راههای ارتباطی استانبول منطقه ای ارزشمند به حساب می آید. سرمایه ناچیزی که از سالها کار کردن بدست آورده بودم و داخل یک بانک قرض الحسنه ای سپرده کردم.

اتباع خارجی به ترکیه بعنوان محلی مطمئن برای سرمایه گذاری در زمینهی ملک و املاک نگاه می کنند . 3. سرمایه گذاری در املاک آنکارا، بسیار سودآور است. با این توضیح، اکثر املاک استانبول، که توسط خریداران خارجی به عنوان گزینه های سرمایه گذاری مورد توجه قرار گرفته اند، به مراتب مقرون به صرفه تر هستند و عموما از ویژگی های طرح در حومه استانبول مانند Bahcesehir، Beylikduzu، Buyukcekmece، Kucukcekmece و Esenyurt است. با توجه به محیط بیگانه با خرید خانه در ایران فرق میکند. روشهای بسیاری برای خرید ملک در ترکیه و دریافت اقامت این کشور وجود دارد. از مهم ترین و اساسی ترین شرایط برای اخذ اقامت با خرید ویلا ارزان در ترکیه یا خرید ویلا ساحلی ترکیه حداقل مبلغ سرمایه گذاری است. کارکنان ما متشکل از زبده ترین کارشناسان در تجارت یا کسب و کار به به شما اطلاعات لازم را اراثه میدهند. آلانیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سواحل مدیترانه است. آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی، زیبا و پرطرفدار برای خرید ملک و آپارتمان در ترکیه است که توصیه می کنیم قبل از سفر به این شهر توریستی زیبا، در مورد جاهای دیدنی آنتالیا اطلاعات کافی را کسب کنید.

منبع: خرید ملک ارزان در استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه در ترکیه و ارزان ترین خانه ها در ترکیه در سال 1400

برای تفکیک زباله فقط بعضی جاها یه سری کانیتر های مخصوص شیشه قرار دادن ولی به نظر میرسه زیاد جدی نیستن سر این قضیه و من تا حالا کسی ندیدم که واقعا اهمیت بده به تفکیک زباله. رتبه تهران در رنکینگ 480 شهر با شاخص «P به R» یا همان «قیمت به اجاره»، باز هم بحرانی و نامتعارف است.این شاخص، «اضافه پرش قیمت مسکن» را نشان میدهد.تهران در جایگاه 60 به لحاظ بیشترین عدد حاصل از این نسبت قرار دارد.رتبه اول را شهر شنزن در چین، به خود اختصاص داده است که نسبت «P به R» در آنجا عدد 83 است.پکن در رتبه 9 قرار دارد که این نسبت آنجا 61 است.در تهران نسبت «P به R» که در گذشته، حداکثر 24 بود، الان از عدد 30 گذشته که بیانگر «اضافه پرش قیمت مسکن» است. دارند. بعضی هاشون هم حالت جنگلی دارند که طبیعت بکری دارند. از طرف دیگر موقعیت این ویلاهای قصرگون در این منطقه، به خاطر نزدیکی به جنگل های بلگراد و سواحل دلربا، بسیار منحصر به فرد بوده و هوای پاکیزه و طبیعت دلبربای آنجا را مهمان ساکنانش می کند. برای این منظور از دفتر اسناد رسمی اطلاع کسب کنید. {|||||||||||||||||||} این معضلی است که شاید اکثر ایرانیان به آن دچار شوند؛ زیرا بدون اطلاع از خطرات خرید ملک در ترکیه، هرگز نمیتوان زندگی شاد و دلپذیری را در این کشور آغاز نمود. داره که میشه بعد از دریافت کارت اقامت رایگان ثبت نام کرد و شرکت کرد. اقامت خرید ملک: این اقامت که متفاوت با خرید ملک ۲۵۰ هزار دلاری با دریافت پاسپورت هست، به این شکل هست که شما یک واحد مسکونی خریداری می کنید (مثلا یک خوابه ۴۰۰ هزار لیر - حدود ۵۰ هزار دلار) و درخواست اقامت "اتباع خارجی دارای اموال غیر منقول" میدید. کمتر کسی هست که آگهی های تلوزیونی و اینترنتی خرید ملک و دریافت پاسپورت ترکیه رو ندیده باشه. اقامت کاری: روند اش اینطوری هست که بعد از دریافت کارت اقامت توریستی اگه کاری پیدا کنید که حاضر باشه براتون اجازه ی کار (چالیشما ایزنی - çalışma izni) بگیره (که به سختی همچین کارفرمایی گیر میاد) میتونید از طریق شرکت برای اجازه ی کار اقدام کنید و کارت آبی اجازه ی کار رو دریافت کنید. اینکه دوست داشته باشید این سرمایه گزاری رو انجام بدید و پاسپورت ترکیه رو دریافت کنید کاملا بستگی به علاقه شما داره ولی من اگه این سرمایه رو داشته باشم ترجیح میدم با راه اندازی بیزینس برم کانادا (۲۵۰ هزار دلار آمریکا میشه حدود ۳۱۵ هزار دلار کانادا) یا با خرید ملک برم فرانسه (و یا ویزا های مشابه دیگر) و چند سال صبر کنم و پاسپورت معتبرتری به دست بیارم. 

{خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان|خانه در ترکیه خرید|خرید خانه در ترکیه به لیر} میتونید درخواست یکساله و یا دوساله بدید. تا همین چند هفته ی قبل بار اول فقط یکساله صادر میشد اخیرا برخی از هموطنان دو ساله درخواست دادن و تایید شده البته اگه دوساله درخواست بدید، اگه نخوان تایید کنن همون یکساله رو صادر می کنن و تنها ریسک اش حدود هزار لیر اضافه ای هست که بابت بیمه ی سال دوم و حق خاک سال دوم پرداخت می کنید. از اونجایی که خونه دارید به راحتی میتویند درخواست اقامت دو ساله بدید. هر فرد خارجی می تواند تا 30 هکتار از اراضی کشور ترکیه را خریداری کند. ولی تو هیچ کدوم از اون تبلیغ ها اشاره نشده که با پاسپورت ترکیه نمیشه بدون ویزا به کشور های عضو اتحادیه اروپا، استرالیا، کانادا و ایالات متحده آمریکا سفر کرد! ویزای توریستی کوتاه مدت: بعد از اینکه بدون ویزا به ترکیه اومدید، تا سه ماه اجازه ی اقامت دارید. زندگی لاکچری در کالکان ترکیه تنها به خانه و ویلاهای استخردار آن خلاصه نمیشود و با بوتیکهای شیک، بارهای باکلاس و رستورانهای لوکس بر روی سقف خانهها، تجربه یک زندگی مدرن و لاکچری در سرتاسر شهر کشیده شده است. خیلی ساده بخوام بگم اینطوری هست که شما یک یا چند واحد مسکونی جمعا به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار خریداری می کنید و در قبال اینکه دولت سه سال روی واحد (های) شما رهن میزاره و تا سه سال نمی تونید بفروشید، بهتون شهروندی و پاسپورت ترکیه رو در عرض حدود سه ماه میده. بله درست خوندید، تفاوت پاسپورت ترکیه با پاسپورت ایران اینه که به چند تا کشور در اروپای شرقی (مثل اکراین و کشور های منطقه بالکان)، کشور های آمریکای جنوبی و چند تا کشور در شرق آسیا میشه بدون ویزا سفر کرد. اگه بخواهید بیشتر از سه ماه بمونید، باید یه خونه اجاره کنید، اجاره نامه رو ببرید نوتر تایید کنه (همون دفتر ثبت)، بیمه اتباع خارجی از یکی از شرکت های بیمه بگیرید (یکساله یا دو ساله) از سایت مهاجرت وقت (randevu) بگیرید، با کدی که میدن حق خاک و هزینه ی کارت اقامت رو بریزید، روز تعیین شده برید مدارک رو بدید و چند هفته بعد کارت اقامتتون بیاد. بعضی از مالکان به هر دلیلی از ملک خود دور بوده اند. همچنین با توجه به تقاضایی که در این شهر برای خرید ملک وجود دارد شما به راحتی می توانید ملک خود را در صورت نیاز به فروش برسانید. هر کدام از این شهرها جذابیتهای منحصر به فرد خود را دارد. این منطقه پر از مراکز خرید است و به علاوه سفارت آمریکا نیز در همین منطقه واقع شده است. افراد حقیقی که خارجی می باشند، می توانند در مناطقی که از سمت دولت ترکیه مجاز برای خرید ملک می باشد، نسبت به خریداری و یا سرمایه گذاری اقدام نمایند. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت {خرید منزل در ترکیه|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت|خرید ملک در ترکیه|خرید خانه و ملک در ترکیه|خانه خریدن در ترکیه|homeland خرید خانه در ترکیه|خرید ملک ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید خانه ترکیه|خانه ترکیه خرید|خرید خانه از ترکیه|خرید ملک در ترکیه|خرید خانه در ترکیه|خرید خانه در ترکیه دیوار|خرید مسکن در ترکیه|خرید خونه تو ترکیه|خرید خانه در ترکیه نی نی سایت|خرید خانه درترکیه|خانه در ترکیه خرید|ترکیه خرید ملک|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید املاک در ترکیه|خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان}.

منبع: خرید ملک ارزان در ترکیه

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

چطور فریب دلالان خانه در ترکیه را نخوریم؟

خانه در ترکیه خرید برای خرید خانه دست دوم در ترکیه، اگر شما در کشور ترکیه اقامت دارید می توانید از آژانس های املاک این کشور که در زمینه خرید و فروش خانه در ترکیه فعالیت دارند، در برابر پرداخت هزینه درخواست پیدا کردن یک خانه دست دوم با معیار های خود را داشته باشید، اما اگر شما در کشور ترکیه حضور ندارید و از خرید خانه دست دوم برای اخذ اقامت در ترکیه استفاده می کنید ما به شما خرید خانه دست دوم از طریق سایت های آنلاین و املاک های آنلاین ترکیه را پیشنهاد می کنیم. با وجود ممنوعیت سفر به ترکیه آیا می توان خانه خرید؟ رعایت این مقررات برای ایرانیان که یکی از مشتریان اصلی بازار ملک ترکیه هستند خبر خوبی نیست، زیرا با توجه به تحریمها و وضعیت ایران در گروه ویژه اقدام مالی فروش ملک در این کشور ممکن است با سختگیری بیشتر انجام شود و حتی امکان این وجود دارد که درصورتیکه ترکیه از لیست خاکستری خارج شود، حسابهای ایرانیان بسته شود یا حتی در هنگام فروش خانه و انتقال وجه با مشکل بزرگی روبهرو شوند. از سوی دیگر برای دریافت حق شهروندی بین سه تا چهار ماه زمان برای کارهای اداری لازم است یعنی برای اینکه بتوانید بعد از گرفتن تابعیت ملک خود را بفروشید سه سال و چهار ماه باید از زمان خرید شما گذشته باشد و این یعنی هنوز از زمان تصویب این قانون، این سه سال و چهار ماه برای کسی پر نشده که بتواند ادعا کند قصد فروش ملک را داشته و نتوانسته انجامش دهد.

{خانه در ترکیه خرید|خانه ترکیه خرید|خرید خانه در ترکیه}

اخبار، هشدارها و شایعات درباره تهدید سرمایه ایرانیان در ترکیه تا چه حد واقعی است؟ شرایط خرید اقساطی ملک در ترکیه تفاوتی با ایران ندارد و مانند روشی برای دریافت اقامت دائم است. پس از خرید ملک و انتقال سند به نام شما، می توانید از اداره مهاجرت ترکیه (Göç İdaresi)، برای دریافت اقامت درخواست وقت ملاقات (Randevu) کنید و در زمان مشخص شده با در دست داشتن مدارک لازم به این اداره مراجعه و اقامت یک ساله خود را دریافت کنید. در این ماه ترکیه مجدد در لیست خاکستری افایتیاف قرار گرفت، هرچند مشخص شد مقامات ترکیه در اکتبر 2021 تعهد سیاسی سطح بالا دادند تا ایرادهای شناساییشده را رفع کنند و کارآمدی خود را ارتقا دهند. طبق اعلام دولت ترکیه بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۰۲ بیش از ۷۰۰۰ تبعه خارجی با خرید مسکن در این کشور موفق به دریافت شهروندی شده اند که بیشترین میزان فروش خانه نیز به اتباع ایرانی، عراقی، روسی و افغانستانی بوده است.

دولت ترکیه برنامه منسجمی برای جذب سرمایههای خارجی در حوزه ملک تدارک دیده اما باید توجه کرد که ترکیه این برنامه را تنها برای ایرانیان در نظر نگرفته است، بلکه از تمامی کشورها حتی اروپا و آمریکا هم اقدام به خرید ملک در ترکیه کردهاند و در پنج سال گذشته آنها موفق شدهاند بیش از 220 هزار واحد مسکونی را به خارجیها بفروشند. بستگی دارد. اما به طور معمول قیمت ملک در ترکیه حداقل از متری ۳ هزار لیر شروع می شود و شما برای خرید یک خانه معمولی و کوچک (۵۰ متری) در ترکیه باید حداقل مبلغ 250 هزار لیر به بالا را در نظر بگیرید. طبق قانون 5091 تابعیت ترکیه، کسانی که ملکی به ارزش 250 هزار دلار خریداری میکنند میتوانند تابعیت این کشور را دریافت کنند و با تغییر قوانین یا شرایط سیاسی، امکان لغو تابعیت آنها وجود ندارد، البته با شرط اینکه بعد از خرید ملک و گرفتن تابعیت، حق فروش ملک را به مدت سه سال نخواهید داشت.

{خرید خونه تو ترکیه|خرید خانه ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه}

 ترکیه خرید ملک البته در همه محلههای استانبول میتوانید شاهد ساختوسازهای بسیاری باشید. اما در حالت کلی شهر آنکارا نسبت به استانبول به صرفه تر می باشد. اما زیبایی ها و جاذبه های کشور تاریخی و زیبای ترکیه به شهر های مذکور محدود نمی شود بلکه در جنوب غربی این کشور، جایی میان ازمیر و آنتالیا میتوان به شهری مدرن، سرزنده و جذاب رسید که از سواحل زیبای دریای اژه و مدیترانه کمتر از چهار ساعت فاصله دارد. با خواندن قوانین ترکیه متوجه میشویم که هیچ محدودیتی برای فروش ملک شما وجود ندارد. یکی دیگر از شایعاتی که در این روزها نگرانیهایی برای سرمایهگذاران ایرانی در ترکیه به وجود آورده این است که آنها نمیتوانند ملک خود را به خارجیها بفروشند و فقط باید به شهروندان ترکیه بفروشند و این باعث شده در زمان فروش متحمل ضررهای زیادی شوند. بنابراین خرید یک آپارتمان در اینجا نه تنها برای استفاده در تعطیلات، بلکه خرید آپارتمان یک سرمایه گذاری خوب در ترکیه به حساب می آید. از میان پیش خرید یا خرید ملک آماده در ترکیه کدام را انتخاب کنیم؟ با این حال قیمتها برای بسیاری از افرادی که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را انتخاب می کنند ، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار رقابتی است .

منبع: خرید ملک در استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه، ملک و آپارتمان در ترکیه

این موضوع دروغ نیست، شما می توانید ملکی با قیمت مناسب و ارزان در ترکیه بخرید. در این مقاله از سری مقاله های خرید ملک در ترکیه به مبحث قیمت خرید ملک در ترکیه (در مورد او) و سرمایه لازم برای این موضوع می پردازیم. در این مقاله از حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه که بتوان با آن اقامت و یا شهروندی این کشور را دریافت کرد صحبت میکنیم. در صورتی که اگر بخواهید در محله متوسط تهران ملکی با همین متراژ بخرید حداقل مبلغی که باید پرداخت کنید بالای دو میلیارد تومان خواهد بود. در صورتی که ارزش ملک بیش از 250.000 دلار باشد، ارزش آنها را بررسی و تأیید می کنند. درحالی که ادعای دولت این است که این طرح با هدف خانهدار کردن بیخانهها و ارزان کردن قیمت خانه است، اما بررسی وضعیت بازار مسکن و سابقه تاریخی آن نشان میدهد، این طرح بیش از آنکه به دنبال تامین حق سرپناه باشد طرحی برای تامین منافع بساز و بفروشها و تلاشی برای بازگشت و نگه داشتن سرمایهگذاران بخش مسکن در بازار داخل است. توجه به سرمایه گذاری در بازار مسکن ترکیه از سال 2018 بسیار بیشتر شده است.

{خرید خانه ترکیه|خرید ملک ترکیه|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت}

بیشتر مجتمعهای مسکونی که امنیت و رفاه بیشتری برای ساکنین در نظر میگیرند برای خرید آپارتمان در استانبول موجود هستند. طبق آمارهای موجود رشد خرید مسکن در ترکیه بعد از سال 2015 به شدت افزایش داشته است اتباع عراق، عربستان سعودی، کویت، روسیه، انگلیس، آلمان، آذربایجان و ایران بیشترین خریداران ملک در ترکیه هستند. هیچ شکی هم نداشته باشید که در سال 2021 این آمار چندین برابر نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بدین ترتیب، به طور خلاصه، خرید ملک در ترکیه یک سرمایه گذاری خوب است، اما در هر منطقه باید دقت شود که چه چیزی فروش را افزایش می دهد و چقدر پتانسیل بالقوه در آینده برای به حداکثر رساندن سود ملک شما وجود دارد. تبلیغات زیادی برای خرید آپارتمان ارزان در استانبول و فروش ملک در ترکیه انجام می شود. رشد این بخش کلیدی اقتصاد در ترکیه یکپارچه بوده و نتیجه تلاش های هماهنگ دولت ها و ادارات بوده است . مطابق گفته های دولت ترکیه ، هزینه های خرید خانه باید تقریباً 8.5 تا 9 درصد باشد. برای فاینانس سرمایه گذاری خود از بانک های ترکیه ای که نرخ بهره بالایی را برای وام به اتباع خارجی ها درخواست می کنند، اجتناب کنید.

موجب می شود تا اتباع خارجی فریب این معاملات را بخورند. اتباع خارجی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند باید درخواست انتقال مالکیت خود را بهمراه صاحب فعلی ملک و یا نمایندهی او از پیش در ادارهی ثبت اسناد ترکیه ثبت کنند. گزینه بهتر این است که به خانه های پیش فروش با شرایط پرداخت اقساطی از 1 تا 5 سال، توجه کنید. اگر می خواهید اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک را بگیرید بهتر است بدانید این کار مزایای خوبی ندارد. در ابتدا بهتر است ملک خود را در میان خانواده و دوستان آگهی کنید. شما عزیزان میتوانید از ساعت 9:00 صبح تا 18:00 از قلعه انقره دیدن کنید. اعضای خانواده از خدمات بهداشتی رایگان بهره مند می شوند. هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه قابل مقایسه با کشورهای اروپایی و امریکایی نیست همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا بسیاری از خانواده ها رویای اخذ اقامت در ترکیه با خرید ملک را داشته باشند.

بسیاری از ایرانی ها در چند سال گذشته با رویای زندگی در یک کشور اروپایی راهی ترکیه شده اند ولی نه تنها ملک مورد نظر را خریداری نکرده اند بلکه سرمایه خود را نیز از دست داده اند. همچنین شرکتهایی در این کشور به صورت مستقل قرار دارند که ملک مورد نظر شما را کارشناسی کرده و احتمال گرانخریدن ملک را به 0 درصد برسانید. اما اگر هم بخواهید ملکی را در ترکیه خرید کرده و حقوق شهروندی دریافت کنید، خرید شما قطعا به راحتی اتباع ترکی نبوده و محدودیت هایی برای افراد خارجی لحاظ شده است. بنگاه های مسکن نامعتبر به صورت قارچ گونه رشد کرده اند. موقعیت جغرافیایی این کشور به گونه ایست که از سه طرف به دریا راه دارد. در محله عدنان قهوه چی یک واحد 4 خوابه 250 متری با منظره دریا را به قیمت 497500 لیر می توانید خریداری نمایید. افراد خارجی که در ترکیه ملک خریداری می کنند می توانند مجوز اقامت کشور ترکیه را دریافت کنند به شرط آن که در دوره های معینی تمدید شود ، آنها همچنین حق دریافت اجازه اقامت برای خانواده های خود را دارند.

منبع: خرید ملک در ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

معرفی بهترین مناطق استانبول و محله های ارزان 

به دلیل رفت و آمد زیاد گردشگران خارجی در این شهر اغلب مردم به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند. اما در ماه اوت سال 2018 در قوانین خرید املاک و مستغلات برای متقاضیان خارجی در ترکیه تغییر ایجاد شد و متقاضیان به جهت خرید در شانزده استان از استانهای این کشور دیگر ملزم به اخذ تأییدات و مجوزهای نظامی و امنیتی نیستند؛ در حال حاضر سرمایه داران خارجی متقاضی خرید املاک و مستغلات در ترکیه پس از تأیید کلیه مستنداتشان این مجوز را دارند که مبلغ و فی ملک مورد نظرشان را به فروشنده پرداخت نموده و ملک یا املاک مطلوبشان را به سند 6 دانگ به نام خودشان تصاحب نمایند. بنابراین دقت کنید که در پرداخت قسط این خانه ها اهمال نکنید چون در غیر این صورت مصادره خواهد شد. بنابراین برای تخمین حداقل سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک با ما همراه باشید. اگر شما قصد دارید فقط چند روز در ترکیه بمانید و در این مدت به جای هتل و مسافرخانه می خواهید خانه اجاره کنید، بهتر است بدانید حداقل زمان اجاره منزل روزانه در ترکیه، یک هفته است و اجاره نامه ای نوشته نمی شود.

{Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خانه در ترکیه}

قیمت ملک در ترکیه به پول ایران از آن جهت حائز اهمیت است که میتوانید حداقل سرمایه لازم را تخمین بزنید. اجاره سالانه خانه در ترکیه یکی از روش های اخذ اقامت در این کشور می باشد که مهاجران و اتباع خارجی با استفاده از آن می توانند در ترکیه ساکن و مقیم شوند. در این شرایط می توانید خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان داشته باشید کافی است که از وام های بانکی استفاده کنید. هنگامیکه اولین قبض آبونمان خود را دریافت می کنید، برای کنتور برق و سپرده اضافه باید مبلغی بین 100 تا 500 لیرترکیه پرداخت نمایید. اگر خانه خود را بصورت نوساز خریداری کرده و بعد از ۱ یا ۲ سال، اقدام به فروش کنید، احتمالا از مبلغ پرداخت شده ی اولیه، ۱۰ الی ۱۲ درصد کمتر بفروش خواهد رسید. وقتی از شرکت سازنده واحد صفر را خریدداری می کنید، مزایای زیادی دارد، شما نگران کلاهبرداری، وام داشتن سند، توقیف اموال و غیره نیستید.

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید خانه در ترکیه دیوار|خرید خانه ترکیه}

خرید خانه در ترکیه از آنجایی که شما با قوانین کشور ترکیه آشنا نیستید به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد قطعی برای این کار را داشته باشید با یک موسسه معتبر اقدام به خرید ملک نمایید. به عنوان مثال اگر برای خرید یک خانه 80 متری اقدام کردهاید. اگر مایل به خرید خانه در استانبول و اقامت در یک مجتمع شیک و لوکس که به بهترین حالت ممکن ساخته شده و دارای تمامی امکانات رفاهی و امنیتی و معماری متفاوت و منحصر به فرد و دید عالی در این منطقه یعنی باسین اکسپرس هستید ما به شما بازدید از این مجتمع را پیشنهاد می کنیم. در مرحله ای که قرار است سند ملک به فرد خریدار منتقل شود 4 درصد از ارزش کل ملک به عنوان مالیات و عوارض از طرفین معامله گرفته می شود. این مقدار را به صورت توافقی، خریدار و فروشنده می توانند نصف نصف و یا هر طور دیگری پرداخت کنند. پاسخ: طبق قانون، حق الزحمه مشاور املاک نباید بیش از 2 درصد از قیمت فروش ملک و مالیات بر ارزش افزوده باشد، این مبلغ توسط خریدار پرداخت می شود. بنابراین سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف در حوزه املاک و مستغلات در ترکیه سرمایه گذاری کرده و این بخش از بازار را رونق بخشیدهاند.

بنابراین یک خانه 50 متری در ترکیه حدود 250.000 لیر ترکیه هزینه خواهد داشت. در ضمن فرآیند دارای دریافت اقامت نیز بسیار سریع و کم هزینه است. این قضیه بسیار مهم است و لازم است دقت عمل را به خرج دهید. گرانترین منطقه ی استانبول بشیکتاش با ۱۰۶۴۶ لیر (تقریبا ۲۵٫۵ میلیون تومان ) و در منطقه ی بشیکتاش گرانترین محله Bebek با میانگین قیمت ۴۷۴۱۷ لیر (۱۱۸ میلیون تومان) است در واقع Bebek گرانترین نقطه ی ترکیه هم محسوب می شود که در بخش اروپایی استانبول در کنار تنگه ی بوسفور قرار دارد. یک راه باریک که انشعابی از بویوک دِره است از میان جنگل و قنات ها می گذرد و به ساحل های مشهور کیلیوس واقع در دریای سیاه می رسد. کاخ زیبای چراغان نیز که از قصرهای دوران عثمانی است در ساحل اروپایی بسفر و در میان محله های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول قرار دارد. امروزه اقامتگاه ساحلی آتاتورک در این ساحل به موزه بدل شده و می توانید در بازدید خود سری هم به آن بزنید. استانبول شهری که نصف آن در اروپا و نصف دیگرش در آسیا واقع شده، بزرگترین شهر ترکیه با مساحتی بالغ بر 2500 کیلومتر مربع با جمعیتی حدود 16 میلیون نفر به عنوان مرکز فرهنگی، اقتصادی و قطب صنعتی کشور ترکیه محسوب میگردد.

منبع: خرید ویلا در ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه در ترکیه |⭐️ ❤️ خرید ملک در ترکیه با تضمین بهترین قیمت ❤️

و بعد از سه سال و اتمام شرح ملک مورد نظر، جهت فروش و تقسیم اموال اقدام شود. انواع املاک و مستغلاتی که برای سرمایه گذاری در ترکیه میتوانید خریداری کنید به شرح زیر هستند. سایت پین تاتی هومز یک سایت تخصصی در بخش املاک و مستغلات در استانبول است که برای راحتتر شدن کار خریداران طراحی و آماده شده است و زیر مجموعه پین تاتی میباشد. در آخر باید به این نکته توجه داشته باشید که خریداران ملک در ترکیه به طور خودکار اجازه کار قانونی ندارند و باید به دو صورت ثبت شرکت تجاری و یا دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای ترک برای مجوز کار قانونی در این کشور اقدام نمایند. با این حال قیمتها برای بسیاری از افرادی که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را انتخاب می کنند ، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار رقابتی است . پیشنهاد ما اینست که قبل از هر چیز یک وکیل قابل اعتماد برای خود بگیرند تا در تمام مراحل خرید ملک کنار وی باشد.

افراد با اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک به ارزش مجموعا ۲۵۰ هزار دلار می توانند برای خود و خانواده خود شهروندی کشور ترکیه را کسب کنند. البته گران ترین قسمت شهر آنکارا، منطقه چانکایا است که میانگین قیمت خانه متری از ده هزار و پانصد لیر به بالا شروع می شود. بلک یک شهر مشهور تعطیلاتی است که به خاطر زمین های گلف، هتل های 5 ستاره و مجتمع های ویلایی مسکونی معروف است. اما نگران نباشید؛ ما همچنان نسبت به دیگر فعالان فروش املاک و مستغلات در ترکیه، بهترین قیمت را برای مناسب ترین گزینه های املاک آپارتمانی و ویلایی پیشنهاد می دهیم؛ و این همه ماجرا نیست! با توجه به قوانین کشور ترکیه، خانم ها بعد از ازدواج در ترکیه مى توانند نام خانوادگى همسر را براى خود انتخاب کنند. از مهمترین مراحل خرید خانه در ترکیه، تعیین ارزش ملک توسط کارشناس است. سلام و روزبخیر ممنون بابت اطلاع به روز و کاملتون من مترجم زبان ترکی و مدرس زبان ترکی در یکی از دانشکده های دولتی هستم. در اکثر قرارداد های فروش اقساطی ، معمولا سند بعد از اتمام اقساط به خریدار تحویل می گردد . و باید در رهن دولت بماند.

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید مسکن در ترکیه| ترکیه خرید ملک}

دعوى یا خواسته همسر بر رهن دولت مقدم می باشد. پاسخ: در صورت خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه ، شخص به همراه همسر و فرزند زیر ۱۸ سال (اتمام ۱۷ سال) وی می توانند درخواست شهروندی ترکیه دهند. اتباع ایرانى که از طریق خرید ملک شهروندى ترکیه را دریافت کرده اند، و تمایل دارند با انتقال ملک خود بستگان خود را نیز به شهروندى ترکیه در بیاورند، باید توجه داشته باشند با اینکه همه موارد انتقال در نظر گرفته شود و رعایت شود، در صورتى که اگر ثابت شود که رابطه فامیلى بین شخص فروشنده یا خریدار وجود دارد، و با هدف اخذ شهروندى خرید و فروش انجام مى شود، شهروندى ابطال خواهد شد. افغان ها می توانند سند ملک خریداری شده را به نام خود بزنند. کادر حقوقى موسسه گلوبال کادرو با ارائه راه حل ها و مدارکى که بتوانید هنگام لزوم ارائه دهید، شما را راهنمایى مى کنند. شاید شما نیز جزو افراد لوکس پسند باشید. اتباع خارجى (ایرانیان )که در کشور خود خدمت سربازى را پشت سر گذاشته اند، یا معافیت دریافت کرده اند، در ترکیه نیز معاف مى شوند. تمام این موارد را برای خود مشخص کنید.

به طور حتم اگر قصد خرید خانه یا آپارتمان در کشور ترکیه را دارید باید بدانید این کار چه مزایایی برای شما و خانواده تان خواهد داشت. بنابراین به دلیل نقض قانون اگر اقدام به خرید ملک از بستگان شود، حتى اگر در معامله همه موارد درست و به جا انجام شود، باید به این نکته توجه داشت که درصورت اثبات رابطه فامیلى شخص خریدار و فروشنده شهروندى با مشکل مواجه مى شود. اموال غیر منقول شخص خارجی در ترکیه ، برای انحصار وراثت در محاکم ترکیه انجام می شود. چنانچه درخواست اقامت شما به دلایلی مانند تمدید توریستی سال دوم، اجاره نامه غیر واقعی، بیمه سلامتی غیر معتبر و… اگر فرزند پسر محصل باشد و در حال تحصیل در دانشگاه باشد، می تواند به صورت هر سال و تا پایان مدت تحصیلش ، خدمت سربازی خود را به تعویق بیاندازد. این منطقه شامل جنگل معروف بلگراد است که یکی از زیباترین پارک ها و از مکان های توریستی در استانبول است که با داشتن طبیعت زیبا و چشمگیر خود ، گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب می کند تا در آرامش کامل، از اقامت خود لذت ببرند. کارشناسان ترکیه هلپر از ابتدا تا انتهای مسیر با شما همراه خواهند بود.

{خرید خانه درترکیه|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت|خرید املاک در ترکیه}

 منبع: خرید ملک در آنکارا



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

افتتاح حساب بانکی در ترکیه

و اگر این اتفاق بیفتد افراد مهاجر و مقیم ترکیه شرایطی به مراتب بهتر خواهند داشت. کوبه با ارائه اطلاعات کامل و مفید درخصوص خرید ملک در ترکیه و از طریق برقراری ارتباط مستقیم با سازندگان و مالکین حقیقی، تلاش می نماید شرایطی را مهیا نماید تا بتوانید بدون هیچگونه نگرانی از بابت نا آشنایی با زبان و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از راه دور ملک دلخواه خود را در بانک جامع اطلاعات املاک کوبه، شناسایی، بررسی و خریداری نمایید. در زمان امضا، بیمه اجباری زلزله مورد نیاز است و شما باید سالانه آن را تمدید کنید. و اگر هدف شما از خرید ملک زندگی در ترکیه باشد هم امکاناتی که در استانبول وجود دارد در مقایسه با دیگر شهرها بسیار بیشتر است. با وجود آنکه طبیعتاً ترکیه به اندازهی کشورهای اروپایی و امریکایی پیشرفته نیست اما به نسبت خود امکانات بسیار خوبی را در اختیار شهروندان و مهاجران خود قرار میدهد. جذب مهاجر در ترکیه جزو اولویتهای دولت این کشور است و همین به معنای اهمیت داشتن مهاجران برای آنها است. 2. شرایط با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال چگونه است؟ شهر بوداپست یک گزینه فوق العاده و سودآور برای خرید ملک در کشور مجارستان به حساب میآید.  

{خرید منزل در ترکیه|خرید خانه در ترکیه نی نی سایت|خرید خونه تو ترکیه}

خرید خانه در ترکیه بهترین گزینه برای مقایسهی شهرها میزان شغلهای موجود در آن شهرها است. علاوه بر آن امکانات بهداشتی استانبول نیز بسیار قوی است؛ تعداد بیمارستانها و پزشکان متخصص در استانبول چندین برابر شهرهای دیگر ترکیه حتی آنکارا است. مثلاً از نظر موقیت جغرافیایی مرکز بخش اروپایی استانبول، باشاک شهیر است؛ اما بخش زیادی از این قسمت جای خوبی برای زندگی یک فرد خارجی نیست. اما مرکز بخش توریستی و مورد توجه بخش اروپایی استانبول، بریلو است. قوانین کشور ترکیه بر پایه آسانتر شدن ورود سرمایههای خارجی بنا شده است تا این کشور به یک هدف جذاب برای سرمایهگذاران تبدیل شود. برای خرید یک ملک در خارج از کشور با شرکتی معامله کنید که شما و نیازهای شما را درک کند. همانگونه که اشاره کردیم قیمت خانه در استانبول به دلیل جاذبه های گردشگری بالایی که دارد و سالیانه تعداد مسافر بالایی را در خود جای میدهد میتواند نسبت به پول ایران مقداری سنگین تر از داخل کشور ایران باشد.

موقعیت استراتژیک و مهاجرپذیری ترکیه یکی دیگر از دلایلی است که مهاجرت به ترکیه را در انتخاب افراد قرار میدهد. تعداد شغلهای یک شهر، میزان فعال و پویایی آن شهر را نشان میدهد. همان طور که چندین بار در طول مقاله به آن اشاره شد یکی از مهمترین ویژگیهایی که یک کشور را به عنوان بهترین کشور برای خرید خانه تبدیل میکند آن است که شخص را پس از خرید خانه به اقامت دائم ان کشور برساند. مجوز خرید مستغلات در ترکیه برای افراد خارجی، برای خرید آپارتمانها و اراضی تعیین شده از طرف دولت ترکیه است. حتما به آژانس املاکی مراجعه کنید که دارای مجوز فروش املاک و مستغلات در ترکیه باشد، به شرکت های واسطه اطمینان نکنید. آژانسهای املاک و مستغلات و بنگاه های کارگزاری معمولاً مساحت ناخالص متر مربع را برای بزرگتر نشان دادن خانه به جای مساحت خالص خانه می گویند. البته اگر شما بتوانید در این کشور استخدام شوید، و بیمه خود را بپردازید، و یا شرکتی را تاسیس کنید و 5 نفر از شهروندان کشور ترکیه را استخدام کنید، به شما اجازه کار در این کشور داده می شود.

نکات فوق الذکر نشان می دهد که چرا بسیاری از مردم از یک منطقه جغرافیایی وسیع تر، ترکیه را به عنوان محل زندگی و/یا کار انتخاب می کنند. و همین سرمایهگذاری ملکی یا راه اندازی کسب و کار به نسبت کشورهای دیگر سادهتر است. برای کسانی که عادت یا علاقه به استفاده از محصولات خوراکی ایرانی دارند، وجود مغازههایی که اجناس ایرانی را با تنوع بالا میفروشند نکتهی بسیار مثبتی است. در اسانبول پروژههای ملکی بسیار پیشرفتهای وجود دارد؛ از خانههای هوشمند گرفته تا خانههای لوکس و لاکچری. راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه توسط کارشناسان خبره نوشته و بررسی شده تا به شما در انتخاب و تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در پروژه های پر سود و مناسب برای زندگی در ترکیه یاری کند. اما استانبول هر ماه سال حتی در فصول سرد سال فعال و پر از توریست است. طبق گفتهی ترکهای ترکیه مرکز معینی برای این شهر تعریف نشده است. هرچند آنکارا هم برای خرید ملک و زندگی شهر خوبی است اما استانبول در رتبهای بالاتر از آن قرار دارد. سواحل زیبای مدیترانه، کوه های پوشیده از برف اطراف آن و مراکز متعدد تفریحی آن را به شهری توریستی و محبوب تبدیل کرده است. برای گرفتن اقامت دائم ترکیه لازم است علاوه بر خرید آپارتمان در ترکیه با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار باید ۵ الی ۸ سال در این کشور اقامت موقت داشته داشته باشند، همچنین بعد از خرید آپارتمان باید سرمایه را به مدت ۳ سال حفظ شود.

منبع: سایت املاک ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه - قیمت خرید خانه در ترکیه - ترکیه پرتال

در کل در صورتی که ملکی را در ترکیه حال خریداری و یا اجاره کنید، می توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. ویژگی منحصر به فرد ترکیه این است که شما می توانید در هر کدام از ایالتهای آن، هر نوع ملکی را که می خواهید، خریداری کنید. براساس گزارش سایت یونسکو در سالهای اخیر، گردشگران زیادی بورسا را به عنوان مقصد تفریحی خود انتخاب کردهاند. این شهر در نزدیکی بورسا قرار دارد و فقط یک ساعت با استانبول فاصله دارد و یک مقصد عالی برای اشخاصی است که به دنبال زندگی آرام و به دور از شلوغی هستند. در مدت ۵ سال ، شما می توانید فقط یک سال در خارج از ترکیه زندگی کنید. خارجیها هر سال تمایل بیشتری به خرید ملک در بورسا نشان میدهند. سالانه افرادی که به ترکیه سفر میکنند و یا قصد سفر به ترکیه را دارند حتما دیدن از این شهر توریستی و زیبا را در برنامه خود قرار میدهند. علاوه بر این، یک گزینه برای اقامت در ایالاتمتحده به عنوان برنامه سرمایهگذاری E - ۲ وجود دارد.

{خرید ملک در ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید خانه از ترکیه}

ماجرا آن است که بسیاری از مردم با توجه به وضعیت اقتصادی نامطلوب کشور، سرمایههای خود را برداشته و برای سرمایهگذاری به ترکیه بردهاند و براساس آماری که ترکیه اعلام کرده امروز ایرانیان اولین خریداران املاک این کشور محسوب میشوند و گوی سبقت را از عراق ربودهاند. املاک کدام شهرهای ترکیه بیشتر میزبان خریداران خارجی است؟ در گذشته با توجه به زیرساخت شهری ضعیف، فراهم نبودن بستر و غیراستاندارد بودن شرایط سرمایه گذاری، توجهی به سرمایه گذاری در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه نمیشد. نمی توانید به راحتی به این بازار اعتماد کرد اما در ترکیه این چنین نیست، بازار ملک در این کشور ثابت است و دچار نوسان های شدیدی نخواهد شد.

:: بازدید از این مطلب : 153

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه در ترکیه |⭐️ ❤️ خرید ملک در ترکیه با تضمین بهترین قیمت ❤️

فقط باید توجه کنید که ملکی که خریداری می کنید حتما دارای سند باشد .مثلا در برخی روستاها و اطراف برخی شهرها خانه های بدون سند وجود دارند که با کمی دقت و بررسی و مشاوره میتوانید از وجود سند ملک اطمینان حاصل کنید. در نظر داشته باشید فعال بودن شرکت در مدت ۵ سال برای کسب اقامت الزامی می باشد.ولی نکته بسیار مهم اینکه به هیچ عنوان فقط به خاطر اخذ اقامت به علت هزینه های بالای بعد از ثبت اقدام به ثبت شرکت نکنید. این یک رویه رایج در ترکیه است و هیچ سو نیتی در این زمینه وجود ندارد. قیمت آپارتمان هایی که در منطقه باغچه شهیر ترکیه وجود دارند حدوداً از 3 هزار لیر شروع شده و در نهایت با توجه به بافت ساختمان، متراژ، چند خوابه بودن آن و… برای سرمایه گذاری در ترکیه متقاضی باید بیش از 18 سال سن داشته باشد، حداقل سرمایه اولیه 150 هزار دلار آمریکا را دارا باشد و همچنین اگر از طریق خرید ملک اقدام به سرمایه گذاری کرده است تا 3 سال نباید آن را بفروشد. Rating 5,0 (4) بودجه 7/14 میلیارد یورویی آن، فرصتی را برای بیش از 4 میلیون اروپایی جهت تحصیل، آموزش و کسب تجربه در خارج از کشور فراهم میکند).

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خانه درترکیه}

بنابر آمار، اغلب خریداران اروپایی سواحل جنوبی و غربی ترکیه را برای خرید ملک ترجیح می دهند، اما اغلب شهروندان خاورمیانه به دلیل وجود فضای محافظه کارانه و مناسب خانواده، خرید ملک در ترابزون را ترجیح می دهند. انواع آپارتمان های یک خوابه، دو و سه خوابه با چشم انداز سواحل مدیترانه را می توانید خریداری نموده و از زندگی در شهری زیبا لذت ببرید. استخدام: با توجه به تخصص و حرفه مورد نیاز، شرکت های ثبت شده در ترکیه می توانند برای فرد مورد نظر خود از وزارت کار این کشور درخواست اجازه کار کرده و در صورت مثبت بودن نتیجه این درخواست و دریافت اجازه کار به آن فرد اقامت یک ساله داده می شود. در این روش اقامت 3 ساله اعطا می شود که از نوع توریستی می باشد؛ بدین معنا که شما اجازه کار در ترکیه را ندارید. ثبت شرکت: ثبت شرکت به تنهایی حق دریافت اقامت را به اشخاص نمی دهد اما پس از دریافت اجازه کار از طریق ثبت شرکت می توان اقامت یک ساله رادریافت کرد. باثبت شرکت و فعالیت در ترکیه شما می توانید پس از ۵ سال اقامت دائم ترکیه را بدست آورید. شما می توانید با اجاره یک خانه در کشور ترکیه تقاضای اقامت یکساله نمایید .لازم به توضیح است یک خانه میتواند به نام سه نفر تنظیم شود .

 

می باشد. متقاضیانی که از طریق سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت نمایند، می توانند تابعیت این کشور را نیز اخذ کنند. علاوه بر این وجود امکانات رفاهی گسترده در این شهر سبب شده است تا مهاجرین ایرانی که استانبول را برای اقامت دائم یا موقت خود انتخاب می کنند، تجربه ی یک زندگی خاص و ایده آل را داشته باشند.در این میان مسلک استانبول، یکی از معروف ترین و لوکس ترین مناطق استانبول است که اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی واقع شده است. Rating 4,0 (1.642) این کلاسها به جهت افزایش مهارت و کسب تجربه کاری برای افراد بیکار برگزار می شود. این نوع مجوز معمولاً به مدت یک سال اعطا می شود و همسر و فرزندان حق دریافت اقامت در ترکیه را به عنوان اسکورت دارند. فروش املاک به اتباع خارجی در حال حاضر در سطح جهان به عنوان یکی از راه های کسب درآمد ارزی می باشد. خرید ملک: بنا بر قانون شماره ۶۴۵۸ که در تاریخ ۱۱٫۰۴٫۲۰۱۳ در روزنامه رسمی جمهوری ترکیه منتشر شده است اتباع خارجی با خرید ملک می توانند اقامت یک ساله این کشور را گرفته و تا هشت سال این اقامت را تمدید کرده و پس از هشت سال می توانند برای اقامت دائم مراجعه نمایند. 

استانبول مهمترین شهر ترکیه است که تاریخ و فرهنگ غنی، محبوبیت در بین گردشگران و بازار همیشه داغ خرید و فروش خانه و آپارتمان، آن را به مقصدی ایدهآل برای سرمایهگذاری مسکن و متقاضیان تبدیل میکند. دارد. اما میانگین هزینه ماهانه زندگی در این کشور، حدوداً چیزی در بین 3.460 لیر برای یک نفر در ماه است. موسسه مهاجرتی حامی مهاجر با داشتن شرکت در ایران و ترکیه متخصص اموری همچون اخذ اقامت ترکیه ، اخذ پذیرش تحصیلی در ترکیه ، اخذ چالیشما ایزین (مجوز کار) ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه و خرید ملک در ترکیه است و افتخار آن را دارد که به شیوههای بسیار عالی و با کمترین هزینه اقامت ترکیه را برای شما اخذ نماید. شرط لازم و کافی برای اینکه شما بتوانید اقامت ترکیه را از طریق کاربدست آورید این است که یک شرکت ترکیه ای شما را بعنوان پرسنل بپذیردبرای کسب این نوع اقامت، شما باید تخصص ویژه ای برخوردار باشید و در زمان درخواست شرکت ترکیه ای به همکاری با شما، طبق آمار وزارت کار و رفاه ترکیه، نباید شخصی که پاسپورت ترکیه را دارد با تخصص شما بیکار باشد. کپی برابر اصل نمودن و یا محضری کردن کپی هر پاسپورت که معادل ۲۰۰ لیر برای شما هزینه خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()