قیمت و خرید ملک، خانه و آپارتمان ارزان در ترکیه - فروش خانه در ترکیه
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

قیمت و خرید ملک، خانه و آپارتمان ارزان در ترکیه - فروش خانه در ترکیه

خریدار وظیفه دارد هزینه اخذ انشعابات را پرداخت کند میزان پرداختی این مورد نیز براساس نوساز بودن و یا کهنه ساخت بودن ساختمان محاسبه میشود و معمولا بین 400 تا 600 لیر است. به اسنادی که در انتقال سند مورد نیاز است هم اشاره شد و دانستیم که در رابطه با تسویه بدهی بانکی ملک توجه داشته باشیم زیرا در صورت عدم پرداخت آن امکان مصادره توسط بانک وجود دارد. برای خرید ملک در ترکیه ممکن است نیاز باشد که یک حساب بانکی در ترکیه افتتاح کنید که کار سادهای است و با ارائه قبوض برق، آب و یا اینترنت خانه خود در ایران امکان پذیر است. يكسال بعد در اولين مرحله از طرح اصلاح قانون اساسي ، قانون متقابليت جهت حذف به مجلس تركيه ارائه گرديد و با حذف اين قانون كه با هدف جذب سرمايه هاي خارجي به تركيه انجام شد ، كساني كه داراي هر نوع پاسپورت و از هركشوري باشد، قادر شدند تا سند مالكيت بگيرد و خوشبختانه اين امتياز شامل اتباع افغانستان نيز ميگردد. بطور میانگین و تجربی با مبلغ 50 میلیون تومان سرمایه میتوان کسب و کار و شرکتی ثبت نمود واقامت دریافت کرد.اما با این مبلغ فرد نباید توقع درامد زایی داشته باشد.حال اگر سرمایه شرکت 100 میلیون تومان باشد این کمپانی بطور میانگین ماهیانه 3 الی 6 میلیون درامد زایی خواهد کرد .

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت|خرید خانه ترکیه}

خرید خانه در ترکیه یعنی بعد از حاظر شدن پول شما برای پرداخت در طول یک روز کاری از صبح آنروز الی دیگر آنروز میتوانیم قباله رسمی را به نام خودتان دریافت نماییم. حدود 2 سال بیشتر میشود که قانون فروش ملکیت به خارجی ها از طرف دولت ترکیه به اجرا آورده شد است و عملاً خارجی ها میتوانند بنام خود خانه بخرند و سند ملکیت (قباله) رسمی/شرعی به نام خود شان ثبت نمایند. خرید خانه و ملکیت در ترکیه برای خارجیان کاملا قانونی بوده و خارجیان به شمول افغانها میتوانند خانه و ملکیت خریداری نمایند و قباله شرعی یا سند رسمی را مستقل به نام خودشان اخذ نمایند. یعنی بعد از پاس شدن این قانون توسط مجلس و دولت ترکیه، افغانها قانوناً حق خرید ملکیت بنام خودشان را دریافت کردند که از طریق آن اخذ اقامت این نیز میسر است. همراه با صاحب خانه، خانم شخص و فرزندان زیر 18 سال نیز حق اخذ اقامت را میداشته باشند. و به همین دلیل توریست هایی که از این شهر بازدید می کنند بیشتر مایلند در بخش اروپایی استانبول و اطراف میدان تکسیم اقامت داشته باشند.

۴- برخلاف ایران که اجاره هر ماه آخر همان ماه تسویه می شود در ترکیه معمولا باید اجاره هر ماه اول همان ماه پرداخت شود. 8. در زمان تعیین شده (که معمولا کمتر از یک ماه است)، با همراه داشتن کلیه مدارک به اداره مهاجرت مراجعه می کنید. بدین جهت تمامی مناطق نظامی و امنیتی در اداره ثبت زمین و املاک به ثبت رسیده اند. خرید ملک در منطقه فاتیح استانبول دسترسی شما به مناطق گردشگری و تفریح را بسیار آسانتر خواهد کرد. آن ها تنها به امور گردشگری و سفر باید بپردازند، اما با جستجو در اینترنت و یا کسب اطلاعاتی محدود از آشنایان تواسته اند با تبلیغات جذابشان افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند. بنابراین ما تخصص و مشاوره خود را به شما ارائه می دهیم تا به شما کمک کند در هنگام خرید املاک و مستغلات در ترکیه از تمام جزئیات مالیات و هزینه ها مطلع شوید. البته «زیان محاسبهشده» بدون «کسر ۴ نوع مالیات ملکی» است و چنانچه همه هزینهها از جمله «مالیات بر عایدی سرمایه حدود ۳۵درصدی» لحاظ شود، رقم زیان بالاتر میرود. شما باید یک تا دو روز ( بسته به شهری که از آنجا خرید می کنید ) برای مراجعه اداره مالیات ، بانک ، ترجمه و دفتر اسناد رسمی در نظر بگیرید و اگر برای امضای سند ملک به ترکیه می آیید حداقل یک روز برای تکمیل مراحل اداری و یک روز برای درخواست اشتراک آب و برق اختصاص دهید.

{خانه ترکیه خرید|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید ملک ترکیه}

در ادامه متقاضی میبایست به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه نموده نوبت دریافت نماید و پس از حضور در این اداره به سوالات مصاحبه پاسخ دهد. در سال های مختلف بسته به شرایط ماموران اداره مهاجرت کشور ترکیه تصمیمات متفاوتی در مورد متقاضیان از طریق سرمایه گذاری اخذ نموده اند. اولین مرحله برای خرید ملک در ترکیه انتخاب شهر مورد نظرتان برای خرید ملک است. نکته طلایی در مورد خرید ملک در ترکیه - https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156 - این است که اگر قیمت ملک و یا مجموع قیمت خانه هایی که در ترکیه خریداری کردهاید، بیشتر از 250 هزار دلار (حدود 6 میلیارد تومان) باشد، امکان دریافت حق شهروندی و پاسپورت ترکیه برای شما وجود دارد و میتوانید در کمتر از دو هفته پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. با ملاحظه نکته فوق و وضعیت کار در ترکیه و شرایط خاص ایرانیان می توان این گونه اعلام نمود که در حال حاضر شانس یافت کار در کشور ترکیه برای فرد ایرانی بسیار کم است. اخیرا دولت ترکیه سعی در جذب سرمایه با ارائه امتیازات به سرمایه گذار دارد از جمله ارائه تورکواز کارت یا همان گرین کارت ترکیه 5 ساله به سرمایه گذار و خانواده ایشان . ضمناً در صورتی که از سازنده نامعتبری استفاده کنید و این سازنده در انجام تعهداتش به مشکل برسد، امکان توقیف اموال آن وجود دارد و چون ملک شما هم در فهرست اموال سازنده است، ممکن است توسط دادگاه توقیف شود.

منبع : خريد ملك در آنكارا





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: