نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

قیمت و خرید ملک، خانه و آپارتمان ارزان در ترکیه - فروش خانه در ترکیه

خریدار وظیفه دارد هزینه اخذ انشعابات را پرداخت کند میزان پرداختی این مورد نیز براساس نوساز بودن و یا کهنه ساخت بودن ساختمان محاسبه میشود و معمولا بین 400 تا 600 لیر است. به اسنادی که در انتقال سند مورد نیاز است هم اشاره شد و دانستیم که در رابطه با تسویه بدهی بانکی ملک توجه داشته باشیم زیرا در صورت عدم پرداخت آن امکان مصادره توسط بانک وجود دارد. برای خرید ملک در ترکیه ممکن است نیاز باشد که یک حساب بانکی در ترکیه افتتاح کنید که کار سادهای است و با ارائه قبوض برق، آب و یا اینترنت خانه خود در ایران امکان پذیر است. يكسال بعد در اولين مرحله از طرح اصلاح قانون اساسي ، قانون متقابليت جهت حذف به مجلس تركيه ارائه گرديد و با حذف اين قانون كه با هدف جذب سرمايه هاي خارجي به تركيه انجام شد ، كساني كه داراي هر نوع پاسپورت و از هركشوري باشد، قادر شدند تا سند مالكيت بگيرد و خوشبختانه اين امتياز شامل اتباع افغانستان نيز ميگردد. بطور میانگین و تجربی با مبلغ 50 میلیون تومان سرمایه میتوان کسب و کار و شرکتی ثبت نمود واقامت دریافت کرد.اما با این مبلغ فرد نباید توقع درامد زایی داشته باشد.حال اگر سرمایه شرکت 100 میلیون تومان باشد این کمپانی بطور میانگین ماهیانه 3 الی 6 میلیون درامد زایی خواهد کرد .

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت|خرید خانه ترکیه}

خرید خانه در ترکیه یعنی بعد از حاظر شدن پول شما برای پرداخت در طول یک روز کاری از صبح آنروز الی دیگر آنروز میتوانیم قباله رسمی را به نام خودتان دریافت نماییم. حدود 2 سال بیشتر میشود که قانون فروش ملکیت به خارجی ها از طرف دولت ترکیه به اجرا آورده شد است و عملاً خارجی ها میتوانند بنام خود خانه بخرند و سند ملکیت (قباله) رسمی/شرعی به نام خود شان ثبت نمایند. خرید خانه و ملکیت در ترکیه برای خارجیان کاملا قانونی بوده و خارجیان به شمول افغانها میتوانند خانه و ملکیت خریداری نمایند و قباله شرعی یا سند رسمی را مستقل به نام خودشان اخذ نمایند. یعنی بعد از پاس شدن این قانون توسط مجلس و دولت ترکیه، افغانها قانوناً حق خرید ملکیت بنام خودشان را دریافت کردند که از طریق آن اخذ اقامت این نیز میسر است. همراه با صاحب خانه، خانم شخص و فرزندان زیر 18 سال نیز حق اخذ اقامت را میداشته باشند. و به همین دلیل توریست هایی که از این شهر بازدید می کنند بیشتر مایلند در بخش اروپایی استانبول و اطراف میدان تکسیم اقامت داشته باشند.

۴- برخلاف ایران که اجاره هر ماه آخر همان ماه تسویه می شود در ترکیه معمولا باید اجاره هر ماه اول همان ماه پرداخت شود. 8. در زمان تعیین شده (که معمولا کمتر از یک ماه است)، با همراه داشتن کلیه مدارک به اداره مهاجرت مراجعه می کنید. بدین جهت تمامی مناطق نظامی و امنیتی در اداره ثبت زمین و املاک به ثبت رسیده اند. خرید ملک در منطقه فاتیح استانبول دسترسی شما به مناطق گردشگری و تفریح را بسیار آسانتر خواهد کرد. آن ها تنها به امور گردشگری و سفر باید بپردازند، اما با جستجو در اینترنت و یا کسب اطلاعاتی محدود از آشنایان تواسته اند با تبلیغات جذابشان افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند. بنابراین ما تخصص و مشاوره خود را به شما ارائه می دهیم تا به شما کمک کند در هنگام خرید املاک و مستغلات در ترکیه از تمام جزئیات مالیات و هزینه ها مطلع شوید. البته «زیان محاسبهشده» بدون «کسر ۴ نوع مالیات ملکی» است و چنانچه همه هزینهها از جمله «مالیات بر عایدی سرمایه حدود ۳۵درصدی» لحاظ شود، رقم زیان بالاتر میرود. شما باید یک تا دو روز ( بسته به شهری که از آنجا خرید می کنید ) برای مراجعه اداره مالیات ، بانک ، ترجمه و دفتر اسناد رسمی در نظر بگیرید و اگر برای امضای سند ملک به ترکیه می آیید حداقل یک روز برای تکمیل مراحل اداری و یک روز برای درخواست اشتراک آب و برق اختصاص دهید.

{خانه ترکیه خرید|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید ملک ترکیه}

در ادامه متقاضی میبایست به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه نموده نوبت دریافت نماید و پس از حضور در این اداره به سوالات مصاحبه پاسخ دهد. در سال های مختلف بسته به شرایط ماموران اداره مهاجرت کشور ترکیه تصمیمات متفاوتی در مورد متقاضیان از طریق سرمایه گذاری اخذ نموده اند. اولین مرحله برای خرید ملک در ترکیه انتخاب شهر مورد نظرتان برای خرید ملک است. نکته طلایی در مورد خرید ملک در ترکیه - https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156 - این است که اگر قیمت ملک و یا مجموع قیمت خانه هایی که در ترکیه خریداری کردهاید، بیشتر از 250 هزار دلار (حدود 6 میلیارد تومان) باشد، امکان دریافت حق شهروندی و پاسپورت ترکیه برای شما وجود دارد و میتوانید در کمتر از دو هفته پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. با ملاحظه نکته فوق و وضعیت کار در ترکیه و شرایط خاص ایرانیان می توان این گونه اعلام نمود که در حال حاضر شانس یافت کار در کشور ترکیه برای فرد ایرانی بسیار کم است. اخیرا دولت ترکیه سعی در جذب سرمایه با ارائه امتیازات به سرمایه گذار دارد از جمله ارائه تورکواز کارت یا همان گرین کارت ترکیه 5 ساله به سرمایه گذار و خانواده ایشان . ضمناً در صورتی که از سازنده نامعتبری استفاده کنید و این سازنده در انجام تعهداتش به مشکل برسد، امکان توقیف اموال آن وجود دارد و چون ملک شما هم در فهرست اموال سازنده است، ممکن است توسط دادگاه توقیف شود.

منبع : خريد ملك در آنكارا



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

چطور فریب دلالان خانه در ترکیه را نخوریم؟

خانه در ترکیه خرید برای خرید خانه دست دوم در ترکیه، اگر شما در کشور ترکیه اقامت دارید می توانید از آژانس های املاک این کشور که در زمینه خرید و فروش خانه در ترکیه فعالیت دارند، در برابر پرداخت هزینه درخواست پیدا کردن یک خانه دست دوم با معیار های خود را داشته باشید، اما اگر شما در کشور ترکیه حضور ندارید و از خرید خانه دست دوم برای اخذ اقامت در ترکیه استفاده می کنید ما به شما خرید خانه دست دوم از طریق سایت های آنلاین و املاک های آنلاین ترکیه را پیشنهاد می کنیم. با وجود ممنوعیت سفر به ترکیه آیا می توان خانه خرید؟ رعایت این مقررات برای ایرانیان که یکی از مشتریان اصلی بازار ملک ترکیه هستند خبر خوبی نیست، زیرا با توجه به تحریمها و وضعیت ایران در گروه ویژه اقدام مالی فروش ملک در این کشور ممکن است با سختگیری بیشتر انجام شود و حتی امکان این وجود دارد که درصورتیکه ترکیه از لیست خاکستری خارج شود، حسابهای ایرانیان بسته شود یا حتی در هنگام فروش خانه و انتقال وجه با مشکل بزرگی روبهرو شوند. از سوی دیگر برای دریافت حق شهروندی بین سه تا چهار ماه زمان برای کارهای اداری لازم است یعنی برای اینکه بتوانید بعد از گرفتن تابعیت ملک خود را بفروشید سه سال و چهار ماه باید از زمان خرید شما گذشته باشد و این یعنی هنوز از زمان تصویب این قانون، این سه سال و چهار ماه برای کسی پر نشده که بتواند ادعا کند قصد فروش ملک را داشته و نتوانسته انجامش دهد.

{خانه در ترکیه خرید|خانه ترکیه خرید|خرید خانه در ترکیه}

اخبار، هشدارها و شایعات درباره تهدید سرمایه ایرانیان در ترکیه تا چه حد واقعی است؟ شرایط خرید اقساطی ملک در ترکیه تفاوتی با ایران ندارد و مانند روشی برای دریافت اقامت دائم است. پس از خرید ملک و انتقال سند به نام شما، می توانید از اداره مهاجرت ترکیه (Göç İdaresi)، برای دریافت اقامت درخواست وقت ملاقات (Randevu) کنید و در زمان مشخص شده با در دست داشتن مدارک لازم به این اداره مراجعه و اقامت یک ساله خود را دریافت کنید. در این ماه ترکیه مجدد در لیست خاکستری افایتیاف قرار گرفت، هرچند مشخص شد مقامات ترکیه در اکتبر 2021 تعهد سیاسی سطح بالا دادند تا ایرادهای شناساییشده را رفع کنند و کارآمدی خود را ارتقا دهند. طبق اعلام دولت ترکیه بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۰۲ بیش از ۷۰۰۰ تبعه خارجی با خرید مسکن در این کشور موفق به دریافت شهروندی شده اند که بیشترین میزان فروش خانه نیز به اتباع ایرانی، عراقی، روسی و افغانستانی بوده است.

دولت ترکیه برنامه منسجمی برای جذب سرمایههای خارجی در حوزه ملک تدارک دیده اما باید توجه کرد که ترکیه این برنامه را تنها برای ایرانیان در نظر نگرفته است، بلکه از تمامی کشورها حتی اروپا و آمریکا هم اقدام به خرید ملک در ترکیه کردهاند و در پنج سال گذشته آنها موفق شدهاند بیش از 220 هزار واحد مسکونی را به خارجیها بفروشند. بستگی دارد. اما به طور معمول قیمت ملک در ترکیه حداقل از متری ۳ هزار لیر شروع می شود و شما برای خرید یک خانه معمولی و کوچک (۵۰ متری) در ترکیه باید حداقل مبلغ 250 هزار لیر به بالا را در نظر بگیرید. طبق قانون 5091 تابعیت ترکیه، کسانی که ملکی به ارزش 250 هزار دلار خریداری میکنند میتوانند تابعیت این کشور را دریافت کنند و با تغییر قوانین یا شرایط سیاسی، امکان لغو تابعیت آنها وجود ندارد، البته با شرط اینکه بعد از خرید ملک و گرفتن تابعیت، حق فروش ملک را به مدت سه سال نخواهید داشت.

{خرید خونه تو ترکیه|خرید خانه ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه}

 ترکیه خرید ملک البته در همه محلههای استانبول میتوانید شاهد ساختوسازهای بسیاری باشید. اما در حالت کلی شهر آنکارا نسبت به استانبول به صرفه تر می باشد. اما زیبایی ها و جاذبه های کشور تاریخی و زیبای ترکیه به شهر های مذکور محدود نمی شود بلکه در جنوب غربی این کشور، جایی میان ازمیر و آنتالیا میتوان به شهری مدرن، سرزنده و جذاب رسید که از سواحل زیبای دریای اژه و مدیترانه کمتر از چهار ساعت فاصله دارد. با خواندن قوانین ترکیه متوجه میشویم که هیچ محدودیتی برای فروش ملک شما وجود ندارد. یکی دیگر از شایعاتی که در این روزها نگرانیهایی برای سرمایهگذاران ایرانی در ترکیه به وجود آورده این است که آنها نمیتوانند ملک خود را به خارجیها بفروشند و فقط باید به شهروندان ترکیه بفروشند و این باعث شده در زمان فروش متحمل ضررهای زیادی شوند. بنابراین خرید یک آپارتمان در اینجا نه تنها برای استفاده در تعطیلات، بلکه خرید آپارتمان یک سرمایه گذاری خوب در ترکیه به حساب می آید. از میان پیش خرید یا خرید ملک آماده در ترکیه کدام را انتخاب کنیم؟ با این حال قیمتها برای بسیاری از افرادی که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را انتخاب می کنند ، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار رقابتی است .

منبع: خرید ملک در استانبول

 



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه، ملک و آپارتمان در ترکیه

این موضوع دروغ نیست، شما می توانید ملکی با قیمت مناسب و ارزان در ترکیه بخرید. در این مقاله از سری مقاله های خرید ملک در ترکیه به مبحث قیمت خرید ملک در ترکیه (در مورد او) و سرمایه لازم برای این موضوع می پردازیم. در این مقاله از حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه که بتوان با آن اقامت و یا شهروندی این کشور را دریافت کرد صحبت میکنیم. در صورتی که اگر بخواهید در محله متوسط تهران ملکی با همین متراژ بخرید حداقل مبلغی که باید پرداخت کنید بالای دو میلیارد تومان خواهد بود. در صورتی که ارزش ملک بیش از 250.000 دلار باشد، ارزش آنها را بررسی و تأیید می کنند. درحالی که ادعای دولت این است که این طرح با هدف خانهدار کردن بیخانهها و ارزان کردن قیمت خانه است، اما بررسی وضعیت بازار مسکن و سابقه تاریخی آن نشان میدهد، این طرح بیش از آنکه به دنبال تامین حق سرپناه باشد طرحی برای تامین منافع بساز و بفروشها و تلاشی برای بازگشت و نگه داشتن سرمایهگذاران بخش مسکن در بازار داخل است. توجه به سرمایه گذاری در بازار مسکن ترکیه از سال 2018 بسیار بیشتر شده است.

{خرید خانه ترکیه|خرید ملک ترکیه|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت}

بیشتر مجتمعهای مسکونی که امنیت و رفاه بیشتری برای ساکنین در نظر میگیرند برای خرید آپارتمان در استانبول موجود هستند. طبق آمارهای موجود رشد خرید مسکن در ترکیه بعد از سال 2015 به شدت افزایش داشته است اتباع عراق، عربستان سعودی، کویت، روسیه، انگلیس، آلمان، آذربایجان و ایران بیشترین خریداران ملک در ترکیه هستند. هیچ شکی هم نداشته باشید که در سال 2021 این آمار چندین برابر نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بدین ترتیب، به طور خلاصه، خرید ملک در ترکیه یک سرمایه گذاری خوب است، اما در هر منطقه باید دقت شود که چه چیزی فروش را افزایش می دهد و چقدر پتانسیل بالقوه در آینده برای به حداکثر رساندن سود ملک شما وجود دارد. تبلیغات زیادی برای خرید آپارتمان ارزان در استانبول و فروش ملک در ترکیه انجام می شود. رشد این بخش کلیدی اقتصاد در ترکیه یکپارچه بوده و نتیجه تلاش های هماهنگ دولت ها و ادارات بوده است . مطابق گفته های دولت ترکیه ، هزینه های خرید خانه باید تقریباً 8.5 تا 9 درصد باشد. برای فاینانس سرمایه گذاری خود از بانک های ترکیه ای که نرخ بهره بالایی را برای وام به اتباع خارجی ها درخواست می کنند، اجتناب کنید.

موجب می شود تا اتباع خارجی فریب این معاملات را بخورند. اتباع خارجی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند باید درخواست انتقال مالکیت خود را بهمراه صاحب فعلی ملک و یا نمایندهی او از پیش در ادارهی ثبت اسناد ترکیه ثبت کنند. گزینه بهتر این است که به خانه های پیش فروش با شرایط پرداخت اقساطی از 1 تا 5 سال، توجه کنید. اگر می خواهید اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک را بگیرید بهتر است بدانید این کار مزایای خوبی ندارد. در ابتدا بهتر است ملک خود را در میان خانواده و دوستان آگهی کنید. شما عزیزان میتوانید از ساعت 9:00 صبح تا 18:00 از قلعه انقره دیدن کنید. اعضای خانواده از خدمات بهداشتی رایگان بهره مند می شوند. هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه قابل مقایسه با کشورهای اروپایی و امریکایی نیست همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا بسیاری از خانواده ها رویای اخذ اقامت در ترکیه با خرید ملک را داشته باشند.

بسیاری از ایرانی ها در چند سال گذشته با رویای زندگی در یک کشور اروپایی راهی ترکیه شده اند ولی نه تنها ملک مورد نظر را خریداری نکرده اند بلکه سرمایه خود را نیز از دست داده اند. همچنین شرکتهایی در این کشور به صورت مستقل قرار دارند که ملک مورد نظر شما را کارشناسی کرده و احتمال گرانخریدن ملک را به 0 درصد برسانید. اما اگر هم بخواهید ملکی را در ترکیه خرید کرده و حقوق شهروندی دریافت کنید، خرید شما قطعا به راحتی اتباع ترکی نبوده و محدودیت هایی برای افراد خارجی لحاظ شده است. بنگاه های مسکن نامعتبر به صورت قارچ گونه رشد کرده اند. موقعیت جغرافیایی این کشور به گونه ایست که از سه طرف به دریا راه دارد. در محله عدنان قهوه چی یک واحد 4 خوابه 250 متری با منظره دریا را به قیمت 497500 لیر می توانید خریداری نمایید. افراد خارجی که در ترکیه ملک خریداری می کنند می توانند مجوز اقامت کشور ترکیه را دریافت کنند به شرط آن که در دوره های معینی تمدید شود ، آنها همچنین حق دریافت اجازه اقامت برای خانواده های خود را دارند.

منبع: خرید ملک در ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

معرفی بهترین مناطق استانبول و محله های ارزان 

به دلیل رفت و آمد زیاد گردشگران خارجی در این شهر اغلب مردم به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند. اما در ماه اوت سال 2018 در قوانین خرید املاک و مستغلات برای متقاضیان خارجی در ترکیه تغییر ایجاد شد و متقاضیان به جهت خرید در شانزده استان از استانهای این کشور دیگر ملزم به اخذ تأییدات و مجوزهای نظامی و امنیتی نیستند؛ در حال حاضر سرمایه داران خارجی متقاضی خرید املاک و مستغلات در ترکیه پس از تأیید کلیه مستنداتشان این مجوز را دارند که مبلغ و فی ملک مورد نظرشان را به فروشنده پرداخت نموده و ملک یا املاک مطلوبشان را به سند 6 دانگ به نام خودشان تصاحب نمایند. بنابراین دقت کنید که در پرداخت قسط این خانه ها اهمال نکنید چون در غیر این صورت مصادره خواهد شد. بنابراین برای تخمین حداقل سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک با ما همراه باشید. اگر شما قصد دارید فقط چند روز در ترکیه بمانید و در این مدت به جای هتل و مسافرخانه می خواهید خانه اجاره کنید، بهتر است بدانید حداقل زمان اجاره منزل روزانه در ترکیه، یک هفته است و اجاره نامه ای نوشته نمی شود.

{Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خانه در ترکیه}

قیمت ملک در ترکیه به پول ایران از آن جهت حائز اهمیت است که میتوانید حداقل سرمایه لازم را تخمین بزنید. اجاره سالانه خانه در ترکیه یکی از روش های اخذ اقامت در این کشور می باشد که مهاجران و اتباع خارجی با استفاده از آن می توانند در ترکیه ساکن و مقیم شوند. در این شرایط می توانید خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان داشته باشید کافی است که از وام های بانکی استفاده کنید. هنگامیکه اولین قبض آبونمان خود را دریافت می کنید، برای کنتور برق و سپرده اضافه باید مبلغی بین 100 تا 500 لیرترکیه پرداخت نمایید. اگر خانه خود را بصورت نوساز خریداری کرده و بعد از ۱ یا ۲ سال، اقدام به فروش کنید، احتمالا از مبلغ پرداخت شده ی اولیه، ۱۰ الی ۱۲ درصد کمتر بفروش خواهد رسید. وقتی از شرکت سازنده واحد صفر را خریدداری می کنید، مزایای زیادی دارد، شما نگران کلاهبرداری، وام داشتن سند، توقیف اموال و غیره نیستید.

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید خانه در ترکیه دیوار|خرید خانه ترکیه}

خرید خانه در ترکیه از آنجایی که شما با قوانین کشور ترکیه آشنا نیستید به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد قطعی برای این کار را داشته باشید با یک موسسه معتبر اقدام به خرید ملک نمایید. به عنوان مثال اگر برای خرید یک خانه 80 متری اقدام کردهاید. اگر مایل به خرید خانه در استانبول و اقامت در یک مجتمع شیک و لوکس که به بهترین حالت ممکن ساخته شده و دارای تمامی امکانات رفاهی و امنیتی و معماری متفاوت و منحصر به فرد و دید عالی در این منطقه یعنی باسین اکسپرس هستید ما به شما بازدید از این مجتمع را پیشنهاد می کنیم. در مرحله ای که قرار است سند ملک به فرد خریدار منتقل شود 4 درصد از ارزش کل ملک به عنوان مالیات و عوارض از طرفین معامله گرفته می شود. این مقدار را به صورت توافقی، خریدار و فروشنده می توانند نصف نصف و یا هر طور دیگری پرداخت کنند. پاسخ: طبق قانون، حق الزحمه مشاور املاک نباید بیش از 2 درصد از قیمت فروش ملک و مالیات بر ارزش افزوده باشد، این مبلغ توسط خریدار پرداخت می شود. بنابراین سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف در حوزه املاک و مستغلات در ترکیه سرمایه گذاری کرده و این بخش از بازار را رونق بخشیدهاند.

بنابراین یک خانه 50 متری در ترکیه حدود 250.000 لیر ترکیه هزینه خواهد داشت. در ضمن فرآیند دارای دریافت اقامت نیز بسیار سریع و کم هزینه است. این قضیه بسیار مهم است و لازم است دقت عمل را به خرج دهید. گرانترین منطقه ی استانبول بشیکتاش با ۱۰۶۴۶ لیر (تقریبا ۲۵٫۵ میلیون تومان ) و در منطقه ی بشیکتاش گرانترین محله Bebek با میانگین قیمت ۴۷۴۱۷ لیر (۱۱۸ میلیون تومان) است در واقع Bebek گرانترین نقطه ی ترکیه هم محسوب می شود که در بخش اروپایی استانبول در کنار تنگه ی بوسفور قرار دارد. یک راه باریک که انشعابی از بویوک دِره است از میان جنگل و قنات ها می گذرد و به ساحل های مشهور کیلیوس واقع در دریای سیاه می رسد. کاخ زیبای چراغان نیز که از قصرهای دوران عثمانی است در ساحل اروپایی بسفر و در میان محله های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول قرار دارد. امروزه اقامتگاه ساحلی آتاتورک در این ساحل به موزه بدل شده و می توانید در بازدید خود سری هم به آن بزنید. استانبول شهری که نصف آن در اروپا و نصف دیگرش در آسیا واقع شده، بزرگترین شهر ترکیه با مساحتی بالغ بر 2500 کیلومتر مربع با جمعیتی حدود 16 میلیون نفر به عنوان مرکز فرهنگی، اقتصادی و قطب صنعتی کشور ترکیه محسوب میگردد.

منبع: خرید ویلا در ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه در ترکیه |⭐️ ❤️ خرید ملک در ترکیه با تضمین بهترین قیمت ❤️

و بعد از سه سال و اتمام شرح ملک مورد نظر، جهت فروش و تقسیم اموال اقدام شود. انواع املاک و مستغلاتی که برای سرمایه گذاری در ترکیه میتوانید خریداری کنید به شرح زیر هستند. سایت پین تاتی هومز یک سایت تخصصی در بخش املاک و مستغلات در استانبول است که برای راحتتر شدن کار خریداران طراحی و آماده شده است و زیر مجموعه پین تاتی میباشد. در آخر باید به این نکته توجه داشته باشید که خریداران ملک در ترکیه به طور خودکار اجازه کار قانونی ندارند و باید به دو صورت ثبت شرکت تجاری و یا دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای ترک برای مجوز کار قانونی در این کشور اقدام نمایند. با این حال قیمتها برای بسیاری از افرادی که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را انتخاب می کنند ، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار رقابتی است . پیشنهاد ما اینست که قبل از هر چیز یک وکیل قابل اعتماد برای خود بگیرند تا در تمام مراحل خرید ملک کنار وی باشد.

افراد با اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک به ارزش مجموعا ۲۵۰ هزار دلار می توانند برای خود و خانواده خود شهروندی کشور ترکیه را کسب کنند. البته گران ترین قسمت شهر آنکارا، منطقه چانکایا است که میانگین قیمت خانه متری از ده هزار و پانصد لیر به بالا شروع می شود. بلک یک شهر مشهور تعطیلاتی است که به خاطر زمین های گلف، هتل های 5 ستاره و مجتمع های ویلایی مسکونی معروف است. اما نگران نباشید؛ ما همچنان نسبت به دیگر فعالان فروش املاک و مستغلات در ترکیه، بهترین قیمت را برای مناسب ترین گزینه های املاک آپارتمانی و ویلایی پیشنهاد می دهیم؛ و این همه ماجرا نیست! با توجه به قوانین کشور ترکیه، خانم ها بعد از ازدواج در ترکیه مى توانند نام خانوادگى همسر را براى خود انتخاب کنند. از مهمترین مراحل خرید خانه در ترکیه، تعیین ارزش ملک توسط کارشناس است. سلام و روزبخیر ممنون بابت اطلاع به روز و کاملتون من مترجم زبان ترکی و مدرس زبان ترکی در یکی از دانشکده های دولتی هستم. در اکثر قرارداد های فروش اقساطی ، معمولا سند بعد از اتمام اقساط به خریدار تحویل می گردد . و باید در رهن دولت بماند.

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید مسکن در ترکیه| ترکیه خرید ملک}

دعوى یا خواسته همسر بر رهن دولت مقدم می باشد. پاسخ: در صورت خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه ، شخص به همراه همسر و فرزند زیر ۱۸ سال (اتمام ۱۷ سال) وی می توانند درخواست شهروندی ترکیه دهند. اتباع ایرانى که از طریق خرید ملک شهروندى ترکیه را دریافت کرده اند، و تمایل دارند با انتقال ملک خود بستگان خود را نیز به شهروندى ترکیه در بیاورند، باید توجه داشته باشند با اینکه همه موارد انتقال در نظر گرفته شود و رعایت شود، در صورتى که اگر ثابت شود که رابطه فامیلى بین شخص فروشنده یا خریدار وجود دارد، و با هدف اخذ شهروندى خرید و فروش انجام مى شود، شهروندى ابطال خواهد شد. افغان ها می توانند سند ملک خریداری شده را به نام خود بزنند. کادر حقوقى موسسه گلوبال کادرو با ارائه راه حل ها و مدارکى که بتوانید هنگام لزوم ارائه دهید، شما را راهنمایى مى کنند. شاید شما نیز جزو افراد لوکس پسند باشید. اتباع خارجى (ایرانیان )که در کشور خود خدمت سربازى را پشت سر گذاشته اند، یا معافیت دریافت کرده اند، در ترکیه نیز معاف مى شوند. تمام این موارد را برای خود مشخص کنید.

به طور حتم اگر قصد خرید خانه یا آپارتمان در کشور ترکیه را دارید باید بدانید این کار چه مزایایی برای شما و خانواده تان خواهد داشت. بنابراین به دلیل نقض قانون اگر اقدام به خرید ملک از بستگان شود، حتى اگر در معامله همه موارد درست و به جا انجام شود، باید به این نکته توجه داشت که درصورت اثبات رابطه فامیلى شخص خریدار و فروشنده شهروندى با مشکل مواجه مى شود. اموال غیر منقول شخص خارجی در ترکیه ، برای انحصار وراثت در محاکم ترکیه انجام می شود. چنانچه درخواست اقامت شما به دلایلی مانند تمدید توریستی سال دوم، اجاره نامه غیر واقعی، بیمه سلامتی غیر معتبر و… اگر فرزند پسر محصل باشد و در حال تحصیل در دانشگاه باشد، می تواند به صورت هر سال و تا پایان مدت تحصیلش ، خدمت سربازی خود را به تعویق بیاندازد. این منطقه شامل جنگل معروف بلگراد است که یکی از زیباترین پارک ها و از مکان های توریستی در استانبول است که با داشتن طبیعت زیبا و چشمگیر خود ، گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب می کند تا در آرامش کامل، از اقامت خود لذت ببرند. کارشناسان ترکیه هلپر از ابتدا تا انتهای مسیر با شما همراه خواهند بود.

{خرید خانه درترکیه|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت|خرید املاک در ترکیه}

 منبع: خرید ملک در آنکارا



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

افتتاح حساب بانکی در ترکیه

و اگر این اتفاق بیفتد افراد مهاجر و مقیم ترکیه شرایطی به مراتب بهتر خواهند داشت. کوبه با ارائه اطلاعات کامل و مفید درخصوص خرید ملک در ترکیه و از طریق برقراری ارتباط مستقیم با سازندگان و مالکین حقیقی، تلاش می نماید شرایطی را مهیا نماید تا بتوانید بدون هیچگونه نگرانی از بابت نا آشنایی با زبان و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از راه دور ملک دلخواه خود را در بانک جامع اطلاعات املاک کوبه، شناسایی، بررسی و خریداری نمایید. در زمان امضا، بیمه اجباری زلزله مورد نیاز است و شما باید سالانه آن را تمدید کنید. و اگر هدف شما از خرید ملک زندگی در ترکیه باشد هم امکاناتی که در استانبول وجود دارد در مقایسه با دیگر شهرها بسیار بیشتر است. با وجود آنکه طبیعتاً ترکیه به اندازهی کشورهای اروپایی و امریکایی پیشرفته نیست اما به نسبت خود امکانات بسیار خوبی را در اختیار شهروندان و مهاجران خود قرار میدهد. جذب مهاجر در ترکیه جزو اولویتهای دولت این کشور است و همین به معنای اهمیت داشتن مهاجران برای آنها است. 2. شرایط با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال چگونه است؟ شهر بوداپست یک گزینه فوق العاده و سودآور برای خرید ملک در کشور مجارستان به حساب میآید.  

{خرید منزل در ترکیه|خرید خانه در ترکیه نی نی سایت|خرید خونه تو ترکیه}

خرید خانه در ترکیه بهترین گزینه برای مقایسهی شهرها میزان شغلهای موجود در آن شهرها است. علاوه بر آن امکانات بهداشتی استانبول نیز بسیار قوی است؛ تعداد بیمارستانها و پزشکان متخصص در استانبول چندین برابر شهرهای دیگر ترکیه حتی آنکارا است. مثلاً از نظر موقیت جغرافیایی مرکز بخش اروپایی استانبول، باشاک شهیر است؛ اما بخش زیادی از این قسمت جای خوبی برای زندگی یک فرد خارجی نیست. اما مرکز بخش توریستی و مورد توجه بخش اروپایی استانبول، بریلو است. قوانین کشور ترکیه بر پایه آسانتر شدن ورود سرمایههای خارجی بنا شده است تا این کشور به یک هدف جذاب برای سرمایهگذاران تبدیل شود. برای خرید یک ملک در خارج از کشور با شرکتی معامله کنید که شما و نیازهای شما را درک کند. همانگونه که اشاره کردیم قیمت خانه در استانبول به دلیل جاذبه های گردشگری بالایی که دارد و سالیانه تعداد مسافر بالایی را در خود جای میدهد میتواند نسبت به پول ایران مقداری سنگین تر از داخل کشور ایران باشد.

موقعیت استراتژیک و مهاجرپذیری ترکیه یکی دیگر از دلایلی است که مهاجرت به ترکیه را در انتخاب افراد قرار میدهد. تعداد شغلهای یک شهر، میزان فعال و پویایی آن شهر را نشان میدهد. همان طور که چندین بار در طول مقاله به آن اشاره شد یکی از مهمترین ویژگیهایی که یک کشور را به عنوان بهترین کشور برای خرید خانه تبدیل میکند آن است که شخص را پس از خرید خانه به اقامت دائم ان کشور برساند. مجوز خرید مستغلات در ترکیه برای افراد خارجی، برای خرید آپارتمانها و اراضی تعیین شده از طرف دولت ترکیه است. حتما به آژانس املاکی مراجعه کنید که دارای مجوز فروش املاک و مستغلات در ترکیه باشد، به شرکت های واسطه اطمینان نکنید. آژانسهای املاک و مستغلات و بنگاه های کارگزاری معمولاً مساحت ناخالص متر مربع را برای بزرگتر نشان دادن خانه به جای مساحت خالص خانه می گویند. البته اگر شما بتوانید در این کشور استخدام شوید، و بیمه خود را بپردازید، و یا شرکتی را تاسیس کنید و 5 نفر از شهروندان کشور ترکیه را استخدام کنید، به شما اجازه کار در این کشور داده می شود.

نکات فوق الذکر نشان می دهد که چرا بسیاری از مردم از یک منطقه جغرافیایی وسیع تر، ترکیه را به عنوان محل زندگی و/یا کار انتخاب می کنند. و همین سرمایهگذاری ملکی یا راه اندازی کسب و کار به نسبت کشورهای دیگر سادهتر است. برای کسانی که عادت یا علاقه به استفاده از محصولات خوراکی ایرانی دارند، وجود مغازههایی که اجناس ایرانی را با تنوع بالا میفروشند نکتهی بسیار مثبتی است. در اسانبول پروژههای ملکی بسیار پیشرفتهای وجود دارد؛ از خانههای هوشمند گرفته تا خانههای لوکس و لاکچری. راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه توسط کارشناسان خبره نوشته و بررسی شده تا به شما در انتخاب و تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در پروژه های پر سود و مناسب برای زندگی در ترکیه یاری کند. اما استانبول هر ماه سال حتی در فصول سرد سال فعال و پر از توریست است. طبق گفتهی ترکهای ترکیه مرکز معینی برای این شهر تعریف نشده است. هرچند آنکارا هم برای خرید ملک و زندگی شهر خوبی است اما استانبول در رتبهای بالاتر از آن قرار دارد. سواحل زیبای مدیترانه، کوه های پوشیده از برف اطراف آن و مراکز متعدد تفریحی آن را به شهری توریستی و محبوب تبدیل کرده است. برای گرفتن اقامت دائم ترکیه لازم است علاوه بر خرید آپارتمان در ترکیه با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار باید ۵ الی ۸ سال در این کشور اقامت موقت داشته داشته باشند، همچنین بعد از خرید آپارتمان باید سرمایه را به مدت ۳ سال حفظ شود.

منبع: سایت املاک ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه - قیمت خرید خانه در ترکیه - ترکیه پرتال

در کل در صورتی که ملکی را در ترکیه حال خریداری و یا اجاره کنید، می توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. ویژگی منحصر به فرد ترکیه این است که شما می توانید در هر کدام از ایالتهای آن، هر نوع ملکی را که می خواهید، خریداری کنید. براساس گزارش سایت یونسکو در سالهای اخیر، گردشگران زیادی بورسا را به عنوان مقصد تفریحی خود انتخاب کردهاند. این شهر در نزدیکی بورسا قرار دارد و فقط یک ساعت با استانبول فاصله دارد و یک مقصد عالی برای اشخاصی است که به دنبال زندگی آرام و به دور از شلوغی هستند. در مدت ۵ سال ، شما می توانید فقط یک سال در خارج از ترکیه زندگی کنید. خارجیها هر سال تمایل بیشتری به خرید ملک در بورسا نشان میدهند. سالانه افرادی که به ترکیه سفر میکنند و یا قصد سفر به ترکیه را دارند حتما دیدن از این شهر توریستی و زیبا را در برنامه خود قرار میدهند. علاوه بر این، یک گزینه برای اقامت در ایالاتمتحده به عنوان برنامه سرمایهگذاری E - ۲ وجود دارد.

{خرید ملک در ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید خانه از ترکیه}

ماجرا آن است که بسیاری از مردم با توجه به وضعیت اقتصادی نامطلوب کشور، سرمایههای خود را برداشته و برای سرمایهگذاری به ترکیه بردهاند و براساس آماری که ترکیه اعلام کرده امروز ایرانیان اولین خریداران املاک این کشور محسوب میشوند و گوی سبقت را از عراق ربودهاند. املاک کدام شهرهای ترکیه بیشتر میزبان خریداران خارجی است؟ در گذشته با توجه به زیرساخت شهری ضعیف، فراهم نبودن بستر و غیراستاندارد بودن شرایط سرمایه گذاری، توجهی به سرمایه گذاری در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه نمیشد. نمی توانید به راحتی به این بازار اعتماد کرد اما در ترکیه این چنین نیست، بازار ملک در این کشور ثابت است و دچار نوسان های شدیدی نخواهد شد.

:: بازدید از این مطلب : 161

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه در ترکیه |⭐️ ❤️ خرید ملک در ترکیه با تضمین بهترین قیمت ❤️

فقط باید توجه کنید که ملکی که خریداری می کنید حتما دارای سند باشد .مثلا در برخی روستاها و اطراف برخی شهرها خانه های بدون سند وجود دارند که با کمی دقت و بررسی و مشاوره میتوانید از وجود سند ملک اطمینان حاصل کنید. در نظر داشته باشید فعال بودن شرکت در مدت ۵ سال برای کسب اقامت الزامی می باشد.ولی نکته بسیار مهم اینکه به هیچ عنوان فقط به خاطر اخذ اقامت به علت هزینه های بالای بعد از ثبت اقدام به ثبت شرکت نکنید. این یک رویه رایج در ترکیه است و هیچ سو نیتی در این زمینه وجود ندارد. قیمت آپارتمان هایی که در منطقه باغچه شهیر ترکیه وجود دارند حدوداً از 3 هزار لیر شروع شده و در نهایت با توجه به بافت ساختمان، متراژ، چند خوابه بودن آن و… برای سرمایه گذاری در ترکیه متقاضی باید بیش از 18 سال سن داشته باشد، حداقل سرمایه اولیه 150 هزار دلار آمریکا را دارا باشد و همچنین اگر از طریق خرید ملک اقدام به سرمایه گذاری کرده است تا 3 سال نباید آن را بفروشد. Rating 5,0 (4) بودجه 7/14 میلیارد یورویی آن، فرصتی را برای بیش از 4 میلیون اروپایی جهت تحصیل، آموزش و کسب تجربه در خارج از کشور فراهم میکند).

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خانه درترکیه}

بنابر آمار، اغلب خریداران اروپایی سواحل جنوبی و غربی ترکیه را برای خرید ملک ترجیح می دهند، اما اغلب شهروندان خاورمیانه به دلیل وجود فضای محافظه کارانه و مناسب خانواده، خرید ملک در ترابزون را ترجیح می دهند. انواع آپارتمان های یک خوابه، دو و سه خوابه با چشم انداز سواحل مدیترانه را می توانید خریداری نموده و از زندگی در شهری زیبا لذت ببرید. استخدام: با توجه به تخصص و حرفه مورد نیاز، شرکت های ثبت شده در ترکیه می توانند برای فرد مورد نظر خود از وزارت کار این کشور درخواست اجازه کار کرده و در صورت مثبت بودن نتیجه این درخواست و دریافت اجازه کار به آن فرد اقامت یک ساله داده می شود. در این روش اقامت 3 ساله اعطا می شود که از نوع توریستی می باشد؛ بدین معنا که شما اجازه کار در ترکیه را ندارید. ثبت شرکت: ثبت شرکت به تنهایی حق دریافت اقامت را به اشخاص نمی دهد اما پس از دریافت اجازه کار از طریق ثبت شرکت می توان اقامت یک ساله رادریافت کرد. باثبت شرکت و فعالیت در ترکیه شما می توانید پس از ۵ سال اقامت دائم ترکیه را بدست آورید. شما می توانید با اجاره یک خانه در کشور ترکیه تقاضای اقامت یکساله نمایید .لازم به توضیح است یک خانه میتواند به نام سه نفر تنظیم شود .

 

می باشد. متقاضیانی که از طریق سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت نمایند، می توانند تابعیت این کشور را نیز اخذ کنند. علاوه بر این وجود امکانات رفاهی گسترده در این شهر سبب شده است تا مهاجرین ایرانی که استانبول را برای اقامت دائم یا موقت خود انتخاب می کنند، تجربه ی یک زندگی خاص و ایده آل را داشته باشند.در این میان مسلک استانبول، یکی از معروف ترین و لوکس ترین مناطق استانبول است که اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی واقع شده است. Rating 4,0 (1.642) این کلاسها به جهت افزایش مهارت و کسب تجربه کاری برای افراد بیکار برگزار می شود. این نوع مجوز معمولاً به مدت یک سال اعطا می شود و همسر و فرزندان حق دریافت اقامت در ترکیه را به عنوان اسکورت دارند. فروش املاک به اتباع خارجی در حال حاضر در سطح جهان به عنوان یکی از راه های کسب درآمد ارزی می باشد. خرید ملک: بنا بر قانون شماره ۶۴۵۸ که در تاریخ ۱۱٫۰۴٫۲۰۱۳ در روزنامه رسمی جمهوری ترکیه منتشر شده است اتباع خارجی با خرید ملک می توانند اقامت یک ساله این کشور را گرفته و تا هشت سال این اقامت را تمدید کرده و پس از هشت سال می توانند برای اقامت دائم مراجعه نمایند. 

استانبول مهمترین شهر ترکیه است که تاریخ و فرهنگ غنی، محبوبیت در بین گردشگران و بازار همیشه داغ خرید و فروش خانه و آپارتمان، آن را به مقصدی ایدهآل برای سرمایهگذاری مسکن و متقاضیان تبدیل میکند. دارد. اما میانگین هزینه ماهانه زندگی در این کشور، حدوداً چیزی در بین 3.460 لیر برای یک نفر در ماه است. موسسه مهاجرتی حامی مهاجر با داشتن شرکت در ایران و ترکیه متخصص اموری همچون اخذ اقامت ترکیه ، اخذ پذیرش تحصیلی در ترکیه ، اخذ چالیشما ایزین (مجوز کار) ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه و خرید ملک در ترکیه است و افتخار آن را دارد که به شیوههای بسیار عالی و با کمترین هزینه اقامت ترکیه را برای شما اخذ نماید. شرط لازم و کافی برای اینکه شما بتوانید اقامت ترکیه را از طریق کاربدست آورید این است که یک شرکت ترکیه ای شما را بعنوان پرسنل بپذیردبرای کسب این نوع اقامت، شما باید تخصص ویژه ای برخوردار باشید و در زمان درخواست شرکت ترکیه ای به همکاری با شما، طبق آمار وزارت کار و رفاه ترکیه، نباید شخصی که پاسپورت ترکیه را دارد با تخصص شما بیکار باشد. کپی برابر اصل نمودن و یا محضری کردن کپی هر پاسپورت که معادل ۲۰۰ لیر برای شما هزینه خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد